Av!! det gjorde altså ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Merii

Ja som i kan læse overskriften var det en grim oplevelse,Jeg er i uge 26 Idag og var på stranden og sad stille og roligt, lige pludselig kommer der en bi og jeg bliver bange og rejser mig hurtig op og i det øjeblik fik jeg så meget ondt omkring underlivet og ved lysken, jeg ku næsten ikke snakke i 2 minutter indtil smerten gik, det gjorde altså ondt! Har aldrig haft så ondt før tror jeg vil beskrive det som krampe men føles også som nogen skar i mig Er der nogen der har oplevet det? Er det farligt? Har haft ingen gener siden heldigvis og har mærket ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Kay

jeg har også haft STORE smerter ved hurtige/pludselige bevægelser... og fik afvide af JM at det var "provokerede" ligment smerter... altså at du strækker ekstre meget i lignmenterne lige der... og at det derfor gør ekstre ondt....

Anmeld

24. juli 2012

Merii

Kay skriver:

jeg har også haft STORE smerter ved hurtige/pludselige bevægelser... og fik afvide af JM at det var "provokerede" ligment smerter... altså at du strækker ekstre meget i lignmenterne lige der... og at det derfor gør ekstre ondt....

Ja det er rigtig nok men det føles bare forfærdelig, jeg har også haft provokerende ligamentssmerter i uge 5-12 men det var til at holde ud synes det jeg har oplevet var kraftigt, men det må man jo vende sig til og passe ekstra godt på sig selv ) Mangler 14 uger håber alt går vel indtil fødselen, det er ik til at holde ud i varmen

Anmeld

24. juli 2012

2babygirls

Kay skriver:

Og det stinker når man kommer til at provokere de ligamenter

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Merii skriver:

Ja det er rigtig nok men det føles bare forfærdelig, jeg har også haft provokerende ligamentssmerter i uge 5-12 men det var til at holde ud synes det jeg har oplevet var kraftigt, men det må man jo vende sig til og passe ekstra godt på sig selv ) Mangler 14 uger håber alt går vel indtil fødselen, det er ik til at holde ud i varmen

nej de der af dem er bare ik sjove... har heldigvis kun aft dem 2 gange... en af gangene var da hunden syntes hun skulle jage et egern imens hun var i snor.... heldigvis havde jeg kæresten med... for jeg måtte sætte mig ned på jorden i 5 minutter før jeg kunne gå igen...

men hun er stadig der inde og det hele er fint... så det skal nok gå

og du skal være glad for du ik er stører end du er når nu det er så varmt... det er ulideligt med en kæmpe mave... tro mig... jeg gør alt for at holde varmen uden for... og går helst ikke ud... det er bare såååå varmt!!

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Og det stinker når man kommer til at provokere de ligamenter

jeps

Anmeld

25. juli 2012

Merii

Kay skriver:

nej de der af dem er bare ik sjove... har heldigvis kun aft dem 2 gange... en af gangene var da hunden syntes hun skulle jage et egern imens hun var i snor.... heldigvis havde jeg kæresten med... for jeg måtte sætte mig ned på jorden i 5 minutter før jeg kunne gå igen...

men hun er stadig der inde og det hele er fint... så det skal nok gå

og du skal være glad for du ik er stører end du er når nu det er så varmt... det er ulideligt med en kæmpe mave... tro mig... jeg gør alt for at holde varmen uden for... og går helst ikke ud... det er bare såååå varmt!!

Det er godt du havde din mand ved dig Hvor langt er du henne ?

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Merii skriver:

Det er godt du havde din mand ved dig Hvor langt er du henne ?

38+1.... og ja var rigtig glad for han var med...

Anmeld

25. juli 2012

Merii

Gid det var mig ) så er det jo snart, held og lykke

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Merii skriver:

Gid det var mig ) så er det jo snart, held og lykke

ja forhåbentlig snart... men tiden går stærkt bare rolig... føler lige jeg har stået med en posetiv test... og lige pludselig er jeg en flodhest på barsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.