Scanning og liv :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
0 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg var til en tryghedsscanning i dag, da jeg er bange for, at jeg ikke når at komme til nf, inden jeg er over 13+6.... P.g.a. ferielukket hos lægen, skal jeg først have taget doubletesten torsdag i næste uge, hvor jeg er 11+4 (i følge gl. beregning). Og først derefter bliver min vandrejournal sendt videre og så skal de finde en scanningstid. Sidste gang blev jeg rykket 6 dage frem i termin og det er jeg jo lidt 'nervøs' for sker igen

Den lille spire vokser og har det godt derinde  Der var et fint hjerte, der blinkede  Jeg er i dag 10+2 i følge alm terminsberegning, men hun sagde, at jeg er 11+0. Det er altså 5 dage frem. Så hun rådede mig til at få ringet til svangre ambulatoriet, hvor jeg skal have lavet nf, så de havde en chance for at finde en tid

Derudover så har jeg de sidste par dage mærket bobler  men da det er så tidligt, så jeg har ikke rigtigt troet, at det kunne være bebsen jeg kunne mærke... Hun sagde, at det godt kunne passe! Og så mens hun scannede mig, kunne jeg se den sparke samtidig med at jeg kunne mærke det!!!!!! Det er lidt vildt

Hvordan går det med jer?? Holder I ferie? Vi har lige været opppe i vores sommerhus og har slappet godt af Jeg har heldigvis 3 uger endnu

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.