kørsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

bobbles

det er dælme dyrt! vi vil meget gerne køres frem og tilbage( da vi også skal have taget billeder) men det billigste jeg kan finde er 3900 kr. Er der nogen der kender nogen hjemmesider der er noget billigere? og det skal være i nordsjælland, nogen gamle biler i stil med rolls royce eller benley..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

gædde/gitte

Frøken Christiansen skriver:

det er dælme dyrt! vi vil meget gerne køres frem og tilbage( da vi også skal have taget billeder) men det billigste jeg kan finde er 3900 kr. Er der nogen der kender nogen hjemmesider der er noget billigere? og det skal være i nordsjælland, nogen gamle biler i stil med rolls royce eller benley..

prøv at kontakte en vetaran eller amerikanerbil klub... Det er jo privatpersoner, så mon ikke der er en  der vil tjene en skilling??  

Anmeld

30. juli 2012

Kay

Frøken Christiansen skriver:

vi blev kørt i denne... det er taxaen fra matador ved ikke hvad det kostede da det var en gave... men ved det ikke blev mere end 1000 kr.

og ved den "bor" i nordsjælland...

ellers så prøv at kontakte dansk veteran bil klub (eller hvad den nu hedder) der er mange af dem der gerne køre privat for en "lille skilling"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.