lever fra dag til dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2012

Kay

ja det føler jeg lidt vi gør i øjeblikket...

vi plejer at lave madplan, handle ind til en uge af gangen... havde planlagt en masse ting vi skal i løbet af ugen... men da vi sad i gå og skulle snakke om ugen... havde vi det begge sådan... ja..

det er dumt at handle mælk, pålæg, frugt osv. til en hel uge... hvis jeg nu føder i morgen så er vi jo ik hjemme i et par dage også ender maden med at blive for gammel

så vi handler lidt til 2 dage af gangen og så tager vi den der fra... meget underligt...

det samme med ting vi ellers planlægger til om aftenen eller i weekenden... også sammen med familien... der ellers altid invitere til ting i god tid... vi har ingen planer i kalenderen indtil i slutningen af august... vi plejer at havde kalenderen fuld  

det er meget underligt... det er lige som om vores verden er gået i stå og bare venter på at der kommer en baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

babymus77

Åhhh sådan er vores uge også Faktisk træls, men hva så man klar

Anmeld

24. juli 2012

Kay

babymus77 skriver:

Åhhh sådan er vores uge også Faktisk træls, men hva så man klar

ja ret træls... men føler lidt det er nødvendigt... håber bare ik det vare for længe...

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Kay skriver:

ja ret træls... men føler lidt det er nødvendigt... håber bare ik det vare for længe...

Næhh jeg har også hørt på længeaut min snart kom, da jeg har født før tid de andre gange, og han står meget dybt:-) Har termin i dag, har haft noget der mindede om veer, for nogle nætter siden men intet mere;-)  Så han har nok ikke tænkt sig at komme nu:-) 

Anmeld

24. juli 2012

frk-stoltze

Hehe sådan er det skal også her;-) 

Det eneste der sker er at kæresten er på arbejde og måske køre vi en lille tur om aften bare for at komme lidt ud. 

Tror da pokker vores ventetid føles lang

Anmeld

24. juli 2012

Kay

babymus77 skriver:

Næhh jeg har også hørt på længeaut min snart kom, da jeg har født før tid de andre gange, og han står meget dybt:-) Har termin i dag, har haft noget der mindede om veer, for nogle nætter siden men intet mere;-)  Så han har nok ikke tænkt sig at komme nu:-) 

ja jeg har jo 2 uger til termin... men har fået afivde at  JM ik regner med jeg går tiden ud da mit bækken er meget løst fordi jeg er hybermobil og hun står allerede meget fast... og har også haft opstartsveer to gange der er gået i sig selv igen....

så venter bare... tænker hver morgen er det mon i dag???

Anmeld

24. juli 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Hehe sådan er det skal også her;-) 

Det eneste der sker er at kæresten er på arbejde og måske køre vi en lille tur om aften bare for at komme lidt ud. 

Tror da pokker vores ventetid føles lang

jeps... tror måske vi tager i ikea i dag... men nu må vi se... har det underligt...

og kan se du ik fødte i går som ellers var mit gæt

Anmeld

24. juli 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

jeps... tror måske vi tager i ikea i dag... men nu må vi se... har det underligt...

og kan se du ik fødte i går som ellers var mit gæt

Ja vi snakker også om at tage ud og sejle idag eller imorgen aften, hvis jeg altså ikk snart går i fødsel 

Nej her er ikk sket det vilde, har dog ikk sovet i mat og har mensesmerter ind imellem, men derfor er der Jo ingen som siger det bliver idag

Anmeld

24. juli 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Ja vi snakker også om at tage ud og sejle idag eller imorgen aften, hvis jeg altså ikk snart går i fødsel 

Nej her er ikk sket det vilde, har dog ikk sovet i mat og har mensesmerter ind imellem, men derfor er der Jo ingen som siger det bliver idag

nej har også lige måtte være inde og rette i gætte tråden... kan i så se at komme igang

Anmeld

24. juli 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

nej har også lige måtte være inde og rette i gætte tråden... kan i så se at komme igang

Jeg har ikk sovet i nat pga af væsken i kroppen, så orker ikk en skid, tror men kalder min dag idag for en dag jeg skal samle kræfter

Sov ellers helt fantastisk igår, så er det bare typisk der skal komme sådan en skod nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.