Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anbefal et indkøbsnet til styret på barnevognen
Stort og praktisk, gerne med inderpose så småting ik falder ud og hele verden ik nødvendigvis kan se hvad jeg har købt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg opper den lige for dig, for jeg mangler virkelig plads når jeg handler med klapvognen
HeidiØ skriver: Jeg opper den lige for dig, for jeg mangler virkelig plads når jeg handler med klapvognen
Hehe det er fair nok Synes bare det er så besværligt med kurven under vognen for hold da op jeg skal gå mange gange for at få den tømt når vi kommer hjem og jeg lader lillepigen stå udenfor og sove videre Det der med poser gør vi oz jo ik i når det ik er nødvendigt og der er en kurv
Her er lidt...
Indkøbsnet
Becks skriver: Her er lidt... Indkøbsnet
Den side har jeg oz selv fundet
Har du nogle erfaringer med nogle af de net?
Team Putte skriver: Anbefal et indkøbsnet til styret på barnevognen Stort og praktisk, gerne med inderpose så småting ik falder ud og hele verden ik nødvendigvis kan se hvad jeg har købt
Er blevet frarådet indkøbsnet til styret fordi det gør vognen ustabil og fordi det ikke er godt for den..
Christina9870 skriver: Er blevet frarådet indkøbsnet til styret fordi det gør vognen ustabil og fordi det ikke er godt for den..
Tænker at det vel kommer an på vognen og om man stadig putter tunge ting som mælk i kurven under vognen og ik i nettet
Anbefal et indkøbsnet til styret på barnevognen Stort og praktisk, gerne med inderpose så småting ik falder ud og hele verden ik nødvendigvis kan se hvad jeg har købt
Jeg har dette net til min klapvogn - det gør det lige lidt nemmere hvis jeg f.eks. skal have mobilen og småting med. Den kan hurtigt blive overfyldt med f.eks. 1 liter mælk
http://www.babygear.dk/transport/klapvogn-barnevogn-tilbehor/indkobsnet-barnevognsnet/indkoebsnet-barnevogn-harmatex-sort.html
Babymor2010 skriver: Jeg har dette net til min klapvogn - det gør det lige lidt nemmere hvis jeg f.eks. skal have mobilen og småting med. Den kan hurtigt blive overfyldt med f.eks. 1 liter mælk http://www.babygear.dk/transport/klapvogn-barnevogn-tilbehor/indkobsnet-barnevognsnet/indkoebsnet-barnevogn-harmatex-sort.html
Synes det er lidt irriterende der mangler mål på nettene på den side
Vil du sige nettet er for lille til at bruge til daglige indkøb?
Team Putte skriver: Synes det er lidt irriterende der mangler mål på nettene på den side Vil du sige nettet er for lille til at bruge til daglige indkøb?
Det er godt nok kun det net der er vist i midten jeg har (uden snore i bunden), men det er i hvert fald for lille - jeg ved ikke med den anden model
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128