Øjenbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2009

Lusi

Min datter og jeg har fået øjenbetændelse, vi kom i behandling i foregårs og mit spørgsmål går på om det smitter når man er ER i behandling..?

Vi skal/ skulle nemlig hjem og grille hos mine forældre, men vil jo ikke smitte dem.
Luna´s er ikke så slemt, mit har været, men er allerede på retur igen og jeg går jo ikke og piller mig selv i øjnene, så tror ikke chancen for vi smitter dem er så stor, men vil bare lige sikre mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

FruPudderkvast

Hej Lykke86..

Øv øv, med øjenbetændelsen Jeg arbejder i daginstitution, og børnene må gerne komme så længe de er i behandling.. Så nej, går bestemt ikke ud fra at I kommer til at smitte nogen..

Hav en fortsat god dag og aften.

~ Sarah

Anmeld

9. maj 2009

Lusi

Saped90 skriver:

Hej Lykke86..

Øv øv, med øjenbetændelsen Jeg arbejder i daginstitution, og børnene må gerne komme så længe de er i behandling.. Så nej, går bestemt ikke ud fra at I kommer til at smitte nogen..

Hav en fortsat god dag og aften.

~ Sarah

Okay tusind tak for svaret
Og tak i lige måde

Anmeld

9. maj 2009

Pia

I følge de læger jeg har snakket med når Lærke har haft øjnebetændesle siger de at når bare barnet har fået øjn dråber to gange, så må de komme ud blandt andre igen..
Så tag i bare afsted i aften..

Kh Pia.

Anmeld

11. maj 2009

Lusi

Pia skriver:

I følge de læger jeg har snakket med når Lærke har haft øjnebetændesle siger de at når bare barnet har fået øjn dråber to gange, så må de komme ud blandt andre igen..
Så tag i bare afsted i aften..

Kh Pia.

Vi var også afsted og havde iøvrigt en dejlig aften

Nå men snakkede med dem i vuggestuen imorges og de sagde at ligeså snart de havde fået dråber én gang, måtte de komme derover, så det er jo godt nok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.