Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

SandieRa

Hej tøser

Er der nogle af jer der har prøvet og være til grøn koncert med en baby? Jeg har nemlig aldrig været til grøn koncert og ved ikke om det er en mulighed med min søn på 7 mdr? Altså om man kan gå væk fra muskken om der er skygge osv. Vi var til karnival i kbh med ham og det var hyggeligt :-)

Hilsen Sandie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

snefnug

SandieRa skriver:

Hej tøser

Er der nogle af jer der har prøvet og være til grøn koncert med en baby? Jeg har nemlig aldrig været til grøn koncert og ved ikke om det er en mulighed med min søn på 7 mdr? Altså om man kan gå væk fra muskken om der er skygge osv. Vi var til karnival i kbh med ham og det var hyggeligt :-)

Hilsen Sandie

vi var af sted i søndags og der er mange der har børn med, hvor de så har givet børnene høreværn på (hvilket også er nødvendigt)

jeg vil ikke selv tage børn med. da musikken er meget høj, og man kan mærke bassen meget tydligt, og jeg tro ikke på at børnen for noget ud af det, så hvis jeg var dig ville jeg finde en barnepige

du skal ikke forvente at finde skygge nogen steder

hilsen gitte

Anmeld

24. juli 2012

SandieRa

Okay tak for svar!

Det er svært at vuderer når man aldrig har været til grøn koncert.

Hørerværn har vi skam også til ham men ja hvis musikken er så høj at det ikke hjælper at gå lidt væk kan det jo være ligemeget :-)

Hilsen Sandie

snefnug skriver:

vi var af sted i søndags og der er mange der har børn med, hvor de så har givet børnene høreværn på (hvilket også er nødvendigt)

jeg vil ikke selv tage børn med. da musikken er meget høj, og man kan mærke bassen meget tydligt, og jeg tro ikke på at børnen for noget ud af det, så hvis jeg var dig ville jeg finde en barnepige

du skal ikke forvente at finde skygge nogen steder

hilsen gitte

Anmeld

24. juli 2012

snefnug

SandieRa skriver:

Okay tak for svar!

Det er svært at vuderer når man aldrig har været til grøn koncert.

Hørerværn har vi skam også til ham men ja hvis musikken er så høj at det ikke hjælper at gå lidt væk kan det jo være ligemeget :-)

Hilsen Sandie

Selvfølgelig kan man gå lidt væk, men bassen kan du mærke aligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.