9 mrd. vl pludselig ikke sove om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

KLN

Vores datter på 9 måneder har altid været god til at sove både om dagen og om natten, men den sidste uge har hun godt nok ikke været sød til at sove om dagen. Falder hun endeligt i søvn, sover hun kun en halv time.

Det har stået på mens vejret har været dårligt, så tror ikke det er varmen. Om aftenen og natten er der ingen problemer..

Nogen ideer til hva årsagen kan være og hvad jeg kan gøre ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Clisolka

KLN skriver:

Vores datter på 9 måneder har altid været god til at sove både om dagen og om natten, men den sidste uge har hun godt nok ikke været sød til at sove om dagen. Falder hun endeligt i søvn, sover hun kun en halv time.

Det har stået på mens vejret har været dårligt, så tror ikke det er varmen. Om aftenen og natten er der ingen problemer..

Sådan en periode kan jeg også huske vi var igennem med Isabella lige omkring de 8-9 mrd  Det varede ikke længe, så var hun tilbage til sin rytme igen  Jeg mener også der ligger et tugerspring lige omkring der 

Anmeld

24. juli 2012

TNBC

KLN skriver:

den ene tvilling hernede har ogsaa svaert ved at sove om eftermiddagen. og han har saadan set aldrig sovet saa meget om dagen.

Den ene dag var han vaagen fra 7 til 17, og sov en time og var saa op det meste af aftenen. Nu har han sovet siden kl.14.30(ca) og sover nok lidt laengere endnu.

Anmeld

24. juli 2012

modesty

Det eneste jeg kan sige er at min dreng på 9 mdr. har været i gang med at heftigt tigerspring i vel omkring en 3 ugers tid. Det har påvirket hans søvn en del. Så jeg vil gætte på at det har noget med tigerspringet omkring de 38 uger at gøre.

Anmeld

24. juli 2012

HeidiØ

KLN skriver:

Det er LIGE præcis sådan William lige har haft det. Det er en periode!! Men fuuuck den er så frustrerende - men hvis man ved det er en periode, går det bedre William er begyndt at sove godt om dagen igen (+falde i søvn med det samme) og også om natten!

Så håb forude

Anmeld

24. juli 2012

KLN

Tusinde tak for svar alle sammen. Skønt at høre den mulige årsag og at det får en ende igen Det er jo lidt synd for pigen, for hun har jo stadig brug for sin søvn om dagen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.