foto bog??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Kay

man kan jo få lavet nogle rigtige fine bøger med foto'er fra forskellige firmaer...

og vi vil så gerne havde lavet sådan en bog med billeder fra vores bryllup...

hvilke firmaer har i erfaringe med?? og er der noget vi skal tage højde for??

kom med alle jeres gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

FamilenStorm

Kay skriver:

man kan jo få lavet nogle rigtige fine bøger med foto'er fra forskellige firmaer...

og vi vil så gerne havde lavet sådan en bog med billeder fra vores bryllup...

hvilke firmaer har i erfaringe med?? og er der noget vi skal tage højde for??

kom med alle jeres gode råd

Lurer lige med.. Vi er nemlig en flok tøser der skal have lavet en fra vores venindes polterabend som hun får i bryllupsgave.. :-)

Anmeld

24. juli 2012

HopinWishin

Jeg brugte vistaprint.dk til at lave en lille billede bog til min mand, i morgengave.... Altså... brugte billeder taget med mobilos og alm. billeder... og de tager ikke hensyn til billedets kvalitet, det er ens eget ansvar

Men det var billigt....

Og tag dig i agt for maaaasser af reklame mails efterfølgende!

Anmeld

24. juli 2012

Kay

FamilenStorm skriver:

Lurer lige med.. Vi er nemlig en flok tøser der skal have lavet en fra vores venindes polterabend som hun får i bryllupsgave.. :-)

sikke en god ide

Anmeld

24. juli 2012

Kay

HopinWishin skriver:

Jeg brugte vistaprint.dk til at lave en lille billede bog til min mand, i morgengave.... Altså... brugte billeder taget med mobilos og alm. billeder... og de tager ikke hensyn til billedets kvalitet, det er ens eget ansvar

Men det var billigt....

Og tag dig i agt for maaaasser af reklame mails efterfølgende!

og du var helt tilfreds med kvaliteten og det hele da du fik den??

Anmeld

24. juli 2012

Kay

andre med gode ideer??

Anmeld

24. juli 2012

Polkaprik

Jeg har tidligere haft lavet hos Vistaprint og var ok tilfreds. Dog tog det en krig at oploade de billeder man skulle bruge. Men den sidste gang jeg lavede en bog var der bare så meget bøvl og der gik 2 måneder før jeg fik bogen, som skulle have været en julegave. På det tidspunkt havde de ikke nogen dansk kundeservice så det forgik på engelsk/amerikansk. 

Så besluttede jeg mig for at prøve en anden og det blev Pixum. Lynhurtigt og nemt. vist lige så billigt og har været yderst tilfreds

Anmeld

24. juli 2012

Kay

Polkaprik skriver:

Jeg har tidligere haft lavet hos Vistaprint og var ok tilfreds. Dog tog det en krig at oploade de billeder man skulle bruge. Men den sidste gang jeg lavede en bog var der bare så meget bøvl og der gik 2 måneder før jeg fik bogen, som skulle have været en julegave. På det tidspunkt havde de ikke nogen dansk kundeservice så det forgik på engelsk/amerikansk. 

Så besluttede jeg mig for at prøve en anden og det blev Pixum. Lynhurtigt og nemt. vist lige så billigt og har været yderst tilfreds

tak for tippet det vil jeg kigge nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.