Sådan en udspekuleret unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

kirsti

Tror sgu jeg har noget nær den mest udspekulerede unge!
Da vi gik aften tur ved vandet fik Noah og Bilal nej til at soppe, de accepterede det efter en del protest! Vi når til havnen, spiser is og vender bagefter snuden mod bilen! Noah spørger igen om han må shoppe (som han kalder det) svarer igen nej. 
Han er efterhånden træt og lettere hys hvilket resultere i en del skrål over gruset gør ondt at gå på meeeen tage sko på vil ungen ikke. 
Vi fortsætter og pludselig kom han hen til mig: moar jeg har trådt i en hundelort! 
Mig: er du sikker? 
Noah: jaaa lugt selv! 
Mig: jeg kan ikke lugte noget! Noah: men det har jeg, må jeg godt gå ud i vandet og skylle foden? 
Mig: ja det må du vel (er godt klar over der ik eksistere nogen lort der er trådt i)

Da vi kommer op i bilen spørger jeg ham om han var sikker på det var en hundelort han havde trådt. Til det er svaret: neeej altså måske var det bare en fuglelort!

Ja din lille orm eller også var det ingenting men blot en udspekuleret plan for at shoppe! -møgunge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Drømme

kirsti skriver:

Da vi gik aften tur ved vandet fik Noah og Bilal nej til at soppe, de accepterede det efter en del protest! Vi når til havnen, spiser is og vender bagefter snuden mod bilen! Noah spørger igen om han må shoppe (som han kalder det) svarer igen nej. 
Han er efterhånden træt og lettere hys hvilket resultere i en del skrål over gruset gør ondt at gå på meeeen tage sko på vil ungen ikke. 
Vi fortsætter og pludselig kom han hen til mig: moar jeg har trådt i en hundelort! 
Mig: jeg kan ikke lugte noget! Noah: men det har jeg, må jeg godt gå ud i vandet og skylle foden? 
Mig: ja det må du vel (er godt klar over der ik eksistere nogen lort der er trådt i)

Da vi kommer op i bilen spørger jeg ham om han var sikker på det var en hundelort han havde trådt. Til det er svaret: neeej altså måske var det bare en fuglelort!

Ja din lille orm eller også var det ingenting men blot en udspekuleret plan for at shoppe! -møgunge 

Haha, hvor herligt

Anmeld

24. juli 2012

A&F

Haha hvor er han sjov

Anmeld

24. juli 2012

Frk.S

HA HA HA, klasse!!!

Anmeld

24. juli 2012

2721

Hi hi han er en klog dreng
Hvordan kan man andet en trække på smilebåndet

Anmeld

24. juli 2012

kirsti

Puslingen skriver:

Hi hi han er en klog dreng
Hvordan kan man andet en trække på smilebåndet

Ja det er utroligt som fantasien kan sættes i spil når der er noget man gerne vil have

Anmeld

24. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahaha! De kære børn altså

Anmeld

25. juli 2012

Malene76

kirsti skriver:

Børn! De er fantastiske når der er noget de gerne vil.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.