5-årig smukling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.795 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

BellaT

Ja ja, ved godt at I ikke rigtig er her, men nu spammer jeg lige igen. Lidt ihvertfald.

Phillip 5 år:

1. billede: en af de dage hvor sommervejret begyndte at vise sig..

2. billede: træt og glad efter fødselsdagsbesøg af børnehaven..

3. billede: han ligner sin mor, når et kamera er i nærheden..

4. billede: Djurs Sommerland - farlig fisk - han sad faktisk fast, da han ville fjerne hovedet igen..

5. billede: han er og bliver piratgal og har været det længe. Johnny Djep (ja, det hedder han altså her)- Jack Sparrow er hans helt. Han har dog aldrig set filmene. Måske han snart burde. Men kan slet ikke huske hvordan de er. Voldelige eller ok for børn?

Smid gerne billeder af jeres 5-årige..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

Marco2

Hvor er han fin. Og de bliver bare så store nu. 5 år … er det virkelig så lang tid siden vi fik dem?

Men ja, vi er vist på Facen nu. Er du ikke medlem der?

AG

Anmeld

9. august 2012

Muffinmus

følger nu alligevel med herinde i ny og næ:-)

Skønne billeder af ham og hvor ser han glad ud på dem:-)

Anmeld

20. august 2012

BellaT

Tak I 2!

AG, jeg var medlem af juligruppen på fb. Men slettede min profil på fb for over et år siden, såeh... Er lidt ensom her. Gad godt en lukket og aktiv gruppe her på baby, men gruppen på fb var god, så forstår godt I holder fast i den.

Anmeld

30. september 2012

Plysbjørnen

BellaT skriver:

Tak I 2!

AG, jeg var medlem af juligruppen på fb. Men slettede min profil på fb for over et år siden, såeh... Er lidt ensom her. Gad godt en lukket og aktiv gruppe her på baby, men gruppen på fb var god, så forstår godt I holder fast i den.

Han er rigtig dejlig din dreng... Ja det her var engang en dejlig aktiv gruppe, det er den ikke længere...

Anmeld

2. oktober 2012

BellaT

Plysbjørnen skriver:

Han er rigtig dejlig din dreng... Ja det her var engang en dejlig aktiv gruppe, det er den ikke længere...

Hulk, lad os græde og snotte sammen.. Vi ensomme ulve.

Ej, det er altså lidt ærgeligt. Savner jer juli-tøser. Men jeg husker jer alle. Endda også nogle julibørns navne og udseende.

Plysbjørn, jeg ved f.eks godt hvem du er, uden overhovedet at tjekke din profil. På trods af at du har skiftet brugernavn flere gange og vist aldrig har skrevet til mig før, som Plysbjørn.

5 år, ja! Men synes alligevel godt nok det er lang tid siden at jeg første gang skrev til jer på netbaby. Gravid med julidrengen i 26. uge dengang.

Anmeld

2. oktober 2012

Plysbjørnen

Hulk, lad os græde og snotte sammen.. Vi ensomme ulve.

Ej, det er altså lidt ærgeligt. Savner jer juli-tøser. Men jeg husker jer alle. Endda også nogle julibørns navne og udseende.

Plysbjørn, jeg ved f.eks godt hvem du er, uden overhovedet at tjekke din profil. På trods af at du har skiftet brugernavn flere gange og vist aldrig har skrevet til mig før, som Plysbjørn.

5 år, ja! Men synes alligevel godt nok det er lang tid siden at jeg første gang skrev til jer på netbaby. Gravid med julidrengen i 26. uge dengang.

Ja jeg har skiftet navn temmelig tit... og har vist også meldt mig ud et par gange...

Jo kan da også de fleste, hvis jeg ikke lige kan huske navnet kan jeg som regel genkende dem, tror også der er mange jeg kan kende navnene på uden at kunne huske hvordan de ser ud...

Men jo det er til at græde snot over at det er gået som det er gået, selv om jeg jo nok har været med til at ødelægge det lidt...

Men nej jeg har ikke skrevet til dig som plysbjørnen før, jeg har vist generelt ikke skrevet i meget længe, fordi jeg har været lidt flov over mig selv

Anmeld

2. oktober 2012

Plysbjørnen

Plysbjørnen skriver:

Ja jeg har skiftet navn temmelig tit... og har vist også meldt mig ud et par gange...

Jo kan da også de fleste, hvis jeg ikke lige kan huske navnet kan jeg som regel genkende dem, tror også der er mange jeg kan kende navnene på uden at kunne huske hvordan de ser ud...

Men jo det er til at græde snot over at det er gået som det er gået, selv om jeg jo nok har været med til at ødelægge det lidt...

Men nej jeg har ikke skrevet til dig som plysbjørnen før, jeg har vist generelt ikke skrevet i meget længe, fordi jeg har været lidt flov over mig selv

Her er lige et af min prisesse, det er godt nok næsten 1 år gammelt... de nye ligger på den anden computer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. oktober 2012

BellaT

Smukke Laura.

Skriver lige en pb.

Anmeld

14. oktober 2012

Tynen

Smukke, smukke unger :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.