Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En lækkert habitsæt, aldrig brugt og er pakket ind (med skilt) i en habitpose, der tilhører:
- Jakke
- Vest
- Skjorte
- Bælte
- Bukser
- Slips
Nålestribet - 400 eller afslag ved hurtig handel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvem? skriver: En lækkert habitsæt, aldrig brugt og er pakket ind (med skilt) i en habitpose, der tilhører: - Jakke - Vest - Skjorte - Bælte - Bukser - Slips Nålestribet - 400 eller afslag ved hurtig handel
Er den stadig til salg ?
Aisha skriver: Er den stadig til salg ?
Ja, det er det
Hvem? skriver: Ja, det er det
Hvad er din mindste pris ? Og bor du i Århus ?
Aisha skriver: Hvad er din mindste pris ? Og bor du i Århus ?
Vil godt have 400 kr, nej - bor dog ikke i Århus - men vi kan sige 425 også sender jeg det samme dag, som pengene er kommet ind på kontoen?
Hvem? skriver: Vil godt have 400 kr, nej - bor dog ikke i Århus - men vi kan sige 425 også sender jeg det samme dag, som pengene er kommet ind på kontoen?
Synes det er lidt dyrt. Jeg har skrevet til et par stykker i trendsales hvis det går i vasken vender jeg tilbage.
Aisha skriver: Synes det er lidt dyrt. Jeg har skrevet til et par stykker i trendsales hvis det går i vasken vender jeg tilbage.
Det er aldrig brugt, og der er det hele med, så syntes bestemt ik det er dyrt, men ellers kom med et bud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128