Mit vand er gået/siver stille ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Sofia24

Ja piger, så er det snart min tur til at føde....

Jeg er 40+6 idag og efter mit bad i formiddags begyndte jeg at dryppe på gulvet - nøjagtigt som med Silas for 2 år siden!

Havde i forvejen en tid kl 11.30 til en overtids-vurdering (scanning + ctg) hvor alt var fint og jeg havde ret i at vandet stille siver ud...
Vores pige står meget dybt med hovedet, så det er begrænset hvad der kommer ud, men sommetider kommer der et lille skvæt...

Jeg aftalte med min jordemoder at vi brugte resten af dagen på at afvente veer, men der sker tilsyneladende INTET - igen nøjagtigt som med Silas for 2 år siden...
Hvis ikke der sker noget mødes vi med jordemoderen på fødegangen imorgen tidlig og bliver undersøgt indvendigt og sammen aftaler hvordan jeg skal stimuleres

Lige en lille up-date fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

B&J

Weeeeeeeee hvor er det spænde... håber du får en masse dejlig søv inden veerne begynder rigtig af tage til

ellers håber jeg du snart står med en lille ny i armene

masser af veestøv til dig

Anmeld

23. juli 2012

Sofia24

B&J skriver:

Weeeeeeeee hvor er det spænde... håber du får en masse dejlig søv inden veerne begynder rigtig af tage til

ellers håber jeg du snart står med en lille ny i armene

masser af veestøv til dig

Tak

Har virkelig brug for ve-støv for tror desværre bare ikke jeg kan det der med veer (håber jeg vågner brat i nat med veer og får bevist det modsatte)...

Så lige din status: Har du virkelig tabt alle de kilo Det er rigtig rigtig meget, så flot gået - du må være stolt

Anmeld

23. juli 2012

LR85

Spændende spændende. 

Håber på gode veer til dig snart. 

Anmeld

23. juli 2012

Sofia24

LR85 skriver:

Spændende spændende. 

Håber på gode veer til dig snart. 

Håber jeg også

Anmeld

23. juli 2012

B&J

Sofia24 skriver:

Tak

Har virkelig brug for ve-støv for tror desværre bare ikke jeg kan det der med veer (håber jeg vågner brat i nat med veer og får bevist det modsatte)...

Så lige din status: Har du virkelig tabt alle de kilo Det er rigtig rigtig meget, så flot gået - du må være stolt

jeg håber virkelig du får sovet godt og dine veer er til at arbejde med så det ikke er et stor jaaa..

og mange mange tak

Anmeld

23. juli 2012

Troldemommi

Det er spændende, held og lykke med det hele :-)

Monica

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Ihh hvor spændende;-) Rigtig god fødsel;-) 

Anmeld

23. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Held og lykke!

Anmeld

23. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så ka det jo ik vare længe inden baby melder sin ankomst! 

Rigtig meget held og lykke med fødslen, håber den bliver hurtig og nem! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.