Hvad ville i vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

NessaXenia

Vi er flyttet i vores nye hus d. 1 Maj, og vanessa har lige pt 2 værelser, et til at lege i og et andet til at blive puslet og sove..
de er i forlængelse af hinanden altså de ligger ved siden af hinanden og med en døråbning bare uden dør, og så er der hver værelses egen indgang fra spisestuen.

Vi har vores soveværelse tæt på og vi har det store værelse og hun har 2 som tilsammen er vores størrelse..

Min tanke er nu, at hun er 14 mdr, og jeg tænkte at hun skulle ahve vores værelse, da det er ét rum, hun ville få alle hendes ting samlet, og ikke fordelt på 2 værelser dog i forlængelse..

Fordelen ved at vælge at bytte værelser :

Vi bruger kun soveværelset til at sove og det er lidt "spild" af pladsen.
og vores seng kan sagtens stå i henes ene værelse..
og vi ville kunne bruge det andet værelse til nr 2 baby til den tid..
indtil da kan vi bruge værelset til kontor og opbevaring.

og jeg syntes selvfølgelig at den store skal have det store værelse.

og så ville vi kunne samle vanessas ting derinde med pusleplads osv.

det minus jeg overvejer er at det er lige ved siden af badeværelset, tænker mht støj når vi feks er i bad og gør os klar om morgenen..
mens hun sover inden hun skal op..

hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

4kløver

Ved ikke hvor store de to "små" værelser er. Men hun ikke ha det hele på et og det andet kan baby der kommer ha.
Men vis jeg kun har de to at gå efter ville jeg giv hende soveværelset.

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

Hvor stort er jeres soveværelse? Og hvor store er de to mindre værelser?

Anmeld

23. juli 2012

OktoberMor

Ehm.. Jeg havde givet hende soveværelset... Larmen fra badeværelset, skal hun nok vende sig til.. det er jeg sikker på.. 

Anmeld

24. juli 2012

NessaXenia

FrkT skriver:

Hvor stort er jeres soveværelse? Og hvor store er de to mindre værelser?

20 m2 er soveværelset og 15 er de 2 andre.
Syntes lidt det er "spild" er plads at bruge er helt værelse til kun puslerum når nu det hele kan samles og have et ekstra værelse oveni.

Anmeld

24. juli 2012

FrkT

NessaXenia skriver:

20 m2 er soveværelset og 15 er de 2 andre.
Syntes lidt det er "spild" er plads at bruge er helt værelse til kun puslerum når nu det hele kan samles og have et ekstra værelse oveni.

Så synes jeg I skal give hende et af de "små" værelser, da 15 kvm i min verden er rigeligt stort til værelse, og så kan bebs få det andet værelse, og så synes jeg I skal beholde soveværelset i det store rum. Tænker at I så undgå fremtidige problemer med et barn der føler sig snydt fordi det andet barn har det store værelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.