Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

SRP

Hej piger

Er det normalt at symptomer kommer og går siden i går 4+3 og i dag 4+4 har jeg oplevet en stikkende, brændende fornemmelse i brystvorter og bryst, men det kommer i periode og nu mærker jeg ingenting. Bliver så nervøs, når jeg slet ik mærker graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

M&N

Jeg tror du kan tage det helt roligt. Da jeg var ligeså langt som dig havde jeg ingen symptomer. Tror der gik 3 dage fra jeg vidste jeg var gravid til symptomerne tog til sig i styrke. Nu har jeg gået med døgn kvalme og madlede siden da! Og det er en måned siden nu!!

Så hvis du ikke får nogle symptomer, skal du bare være glad, men er sikker på du ikke skal være nervøs. Det er meget varierende fra hver graviditet. 

Anmeld

24. juli 2012

Camilla30

Ja det er normalt  langt de fleste begynder først at mærke 'rigtige' symptomer i uge. 6 og så skal du også huske, at ingen symptomer generelt er lige så normalt som mange synptomer, nogle piger mærker næsten ikke deres graviditet  Nyd det og tro på at alt er okay, det belaster både dig og lille baby hvis du bekymrer dig og stresser for meget!

Anmeld

25. juli 2012

Annette A

Ja det var rarest at man bare kunne mærke det hele tiden. Sådan tænkte jeg også i starten af mine graviditeter og det bekymrede mig hver gang symptomerne forsvandt. Men sådan er det altså nogen gange og det kan man sagtens opleve i hele graviditeten. Synes dog selv også jeg oplevede det mest i starten.

Men selvfølgelig bliver man bekymret. Held og lykke med det hele.

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

Det er hel normalt.

Selv havde jeg generelt ikke ret mange symptomer - og da slet ikke så tidligt som dig. Her var mit eneste symptom træthed.

Det du beskriver med brysterne mærkede jeg on/off igennem hele graviditeten. Lige pludselig brændte det i dem (nærmest som om der var ild i dem - det var rigtig ubehageligt), og så forsvandt det lige så  pludseligt som det kom, og jeg mærkede ikke noget til det et stykke tid igen.

Men jeg kan sagtens huske hvordan det var. Jeg følte mig jo ikke gravid, og var meget nervøs for om alt nu også var ok. Men det var det, og når jeg hører om hvordan man kan døje med det ene og det andet, så er jeg bare glad for jeg havde sådan en dejlig og nem graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.