Den der slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

Altså... er det meget slim der kommer...?... og hvor lang tid går der så, inden fødslen går igang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Guldimaven

Min var ikke til at tage fejl af, en lille klat orange agtig klat.. Fødte dagen efter.

Anmeld

23. juli 2012

Kay

den kan være alt fra udflåd til en slimet klat, til tapet klister lignende... og der kan gå alt fra timer til uger før fødslen går i gang... min gik for 4 uger siden og jeg har ik født endnu

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Hm okay... tænker bare om man så er 100 % sikker på det er 'den' slimklat!... (ikke fordi jeg normalt har nogle gele lignede klatter i trusserne...) heh.. . Nå men kan ikke mærke noget som helst anderledes i kroppen.. så må pænt vente

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Anonym skriver:

Hm okay... tænker bare om man så er 100 % sikker på det er 'den' slimklat!... (ikke fordi jeg normalt har nogle gele lignede klatter i trusserne...) heh.. . Nå men kan ikke mærke noget som helst anderledes i kroppen.. så må pænt vente

lige netop... jeg snakkede nemlig med Jm om det da min gik... min var lidt lang i det... og hvid gulli...

men de kan også være helt hvide, eller nermest gennemsigte... eller ovre i det orange... og der kan være blod med... eller ikke...

jeg troede nemmelig også at jeg så kunne regne med at det var nu... men det var det så slet ik

Anmeld

23. juli 2012

Miss Church

Jeg tror ikke at JM går så meget op i slimproppen, da den ikke med sikkerhed går lige inden fødslen. Der kan sagtens gå lang tid, fra den er gået, til fødslen går igang. 

Men held og lykke med fødslen

Anmeld

23. juli 2012

Tanjadamgaard

Miss Church skriver:

Jeg tror ikke at JM går så meget op i slimproppen, da den ikke med sikkerhed går lige inden fødslen. Der kan sagtens gå lang tid, fra den er gået, til fødslen går igang. 

Men held og lykke med fødslen

- og nogle oplever at den slet ikke går  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.