Rigtig god side, men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. maj 2009

Mullemus86

Synes bestemt dette er en rigtig god side, med en masse søde og kloge damer Men elsker at sidde på forskellige sider og kigge.. Er også en del på Netbaby.dk.. Kender I andre sider, som I kan anbefale? (Altså, som omhandler graviditet og børn)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Synes bestemt dette er en rigtig god side, med en masse søde og kloge damer Men elsker at sidde på forskellige sider og kigge.. Er også en del på Netbaby.dk.. Kender I andre sider, som I kan anbefale? (Altså, som omhandler graviditet og børn)

Af ren nysgerrighed var jeg en dag inde på de sider der hedder ungmor.dk og morsside.dk - ikke lige noget for mig nogen af dem- men vi er jo alle forskellige

Anmeld

8. maj 2009

Rasmine

Jeg mener ikke at nogen har anbefalet Netbaby?
Vi kommer derfra, og anbefaler ikke siden, sku jeg mene.

(Nu siger jeg lige vi, og mener selvfølgelig juli gruppen, jeg er ikke skizo, sku jeg mene)
(juli 04)
Kender ikke rigtig andre end baby.dk, det skulle da lige være Facebook.

Anmeld

8. maj 2009

louisepigen23

Mullemus86 skriver:

min-mave.dk er der vist også en der hedder

Anmeld

8. maj 2009

Mullemus86

Mebach skriver:

Jeg mener ikke at nogen har anbefalet Netbaby?
Vi kommer derfra, og anbefaler ikke siden, sku jeg mene.

(Nu siger jeg lige vi, og mener selvfølgelig juli gruppen, jeg er ikke skizo, sku jeg mene)
(juli 04)
Kender ikke rigtig andre end baby.dk, det skulle da lige være Facebook.

Nej, der er ingen herinde, der har anbefalet Netbaby.. Det er bare den side jeg kommer fra, og jeg er faktisk glad for den

Anmeld

8. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
louisepigen23 skriver:

min-mave.dk er der vist også en der hedder

Den har jeg også hørt skulle være god

Anmeld

8. maj 2009

Rasmine

Mullemus86 skriver:

Nej, der er ingen herinde, der har anbefalet Netbaby.. Det er bare den side jeg kommer fra, og jeg er faktisk glad for den

Nåe, jamen vi var også nogenlunde glade for den.
Det gik bare galt, hastigheden er (var) bare helt hen i vejret, og en masse andre ting.
Det eneste gode jeg har fra den side, var at jeg mødte juli-damerne.
Men jeg ved jo ikke om siden har ændret sig til det bedre.

Inden NB prøvede jeg for en (meget) kort bemærkning Libero, men synes tonen var NOGET skrap.

Anmeld

8. maj 2009

Mullemus86

Ja, hastegheden derinde er lidt til grin, men.. Synes det er en fin side, så væbner mig med tålmodighed

-Men, tak for så hurtige svar.. Sidder lidt og keder mig, så nu kan jeg da kigge lidt rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.