NF imorgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: fostervandsprøve eller moderkagebiopsi?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

495 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

Vi skal til nakkefold imorgen, og har jo været det 2 gange før med de 2 skønne unger der render rundt herhjemme  Meeen, tankerne lurer jo alligevel lidt, om alt nu er som det skal være... Så, fik du lavet fostervandsprøve eller moderkagebiopsi, da det viste sig der var dårlige tal til nf, og hvorfor valgte du som du gjorde???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

M&N

Nu har jeg kun været til NF en gang hvor det ikke var muligt at tage en prøve fordi min lever var i vejen.  

Meeeeeeeeeeen, hvis det var op til mig havde jeg valgt en moderkagebiopsi, der stikker de jo ikke helt ind i fostervandet.

Puuhh!

Men håber da ikke du får dårlige tal imorgen, glæder mig til en god opdatering. 

Anmeld

23. juli 2012

DreamChild

Jeg fik ikke valget mellem dem, men blev tilbudt en moderkagebiopsi og den sagde vi ja tak til.

Anmeld

23. juli 2012

maria_wlt

Fik kun tilbudt en moderkagebiopsi og den tog jeg imod på stedet.. Gik som den skulle og min søn havde ikke nogen fejl som den anden havde.. 

Anmeld

24. juli 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Nu har jeg kun været til NF en gang hvor det ikke var muligt at tage en prøve fordi min lever var i vejen.  

Meeeeeeeeeeen, hvis det var op til mig havde jeg valgt en moderkagebiopsi, der stikker de jo ikke helt ind i fostervandet.

Puuhh!

Men håber da ikke du får dårlige tal imorgen, glæder mig til en god opdatering. 

Opdateringen er her:

https://www.baby.dk/debat/184697pi1/graviditet/opdatering-paa-nf-imorgen---.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.