Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hahahahahaha! Griner stadig.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Hahahahahaha! Griner stadig.....
Også mig! Haha
Stéphanie skriver: Tror måske jeg er en lille smule overtræt, læste den inde på facebook for 3 timer siden og skraldgriner stadig... Det gør det bare slet ikke bedre at læse den på ny - nu sidder jeg og hyler af grin
Tror måske jeg er en lille smule overtræt, læste den inde på facebook for 3 timer siden og skraldgriner stadig... Det gør det bare slet ikke bedre at læse den på ny - nu sidder jeg og hyler af grin
Det er også timer siden jeg læste den - griner igen nu. Den er virkelig sjov, jo mere man lever sig ind i det, jo sjovere bliver den
wamse skriver: ha ha ha den er pisse sjov Jeg laver lige en copy paste
ha ha ha den er pisse sjov Jeg laver lige en copy paste
Gør endelig det
Aagaard skriver: Fniiiiss! Men nøj godt det ikke var mig der gik forrest!
Fniiiiss! Men nøj godt det ikke var mig der gik forrest!
haha JA enig
Monica P skriver: hahahahaha, den var sjov :-) Monica
hahahahaha, den var sjov :-)
Monica
Den er stadig sjov haha
Rikkeas skriver: Denne 'vittighed' er hentet fra motorcykel galleri - og jeg vil virkelig gerne dele den med jer, så I kan få ligeså god griner som jeg. Forstil jer, at det er en fyr der skriver dette - kommenter hvis I grinte :-D Haha i dag kl.09:48 Jeg gik bag ved en dame i går. Hun kiggede bagud, og så begyndte hun at gå hurtigere, og så begyndte jeg også at gå hurtigere. Så begyndte hun at løbe, og det gjorde jeg også. Så begyndte hun at skrige, og så skreg jeg også. Ved ikke hvad vi løb fra, men jeg var pisse bange..
Denne 'vittighed' er hentet fra motorcykel galleri - og jeg vil virkelig gerne dele den med jer, så I kan få ligeså god griner som jeg.
Forstil jer, at det er en fyr der skriver dette - kommenter hvis I grinte :-D Haha
i dag kl.09:48
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128