Vågner når barnevognen står stille!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.163 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Team Putte

Hej skønne damer

Vi prøver at få lillefisen til at sove ude i barnevognen. Det går oz helt fint sålænge vi er ude og gå. Ligeså snart barnevognen lander derhjemme og står stille, så vågner hun!

Nogle der har smarte tricks til hvordan i alverden vi får hende til at sove videre? Hun sover normalt hvor vi er og hun sover faktisk bedst når der er masser af larm. Vores teori er at der måske er for stille udenfor, men vi synes heller ik vi kan sætte radioen til bare fordi hun skal sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

2babygirls

Team Putte skriver:

Hej skønne damer

Vi prøver at få lillefisen til at sove ude i barnevognen. Det går oz helt fint sålænge vi er ude og gå. Ligeså snart barnevognen lander derhjemme og står stille, så vågner hun!

Nogle der har smarte tricks til hvordan i alverden vi får hende til at sove videre? Hun sover normalt hvor vi er og hun sover faktisk bedst når der er masser af larm. Vores teori er at der måske er for stille udenfor, men vi synes heller ik vi kan sætte radioen til bare fordi hun skal sove

Jeg ville nok undgå at gå tur med vognen når hun vågner lige så snart den står stille.
Min datter vågnede også hvis jeg gik med vognen, men lagde jeg hende bare ud, sov hun bare uden noget.

Mon ikke der er lidt vind og bil støj i nærheden som kan hjælpe på vej ??

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Nu ved jeg jo ikke om det er det i gør i forvejen.

Men mit bud er at vente med at stille barnevognen til hun er i den dybe søvn (det er som regel efter ca. 20 min.)

Jeg måtte også i en periode gå med Freja til hun var i dyb søvn, for ellers vågnede hun simpelthen for nemt.

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Efter en uges tid eller to behøvede jeg ikke engang gå med vognen længere. Så faldt hun bare i søvn når hun blev lagt ud i den.

Anmeld

23. juli 2012

Team Putte

Baby2påvej skriver:

Jeg ville nok undgå at gå tur med vognen når hun vågner lige så snart den står stille.
Min datter vågnede også hvis jeg gik med vognen, men lagde jeg hende bare ud, sov hun bare uden noget.

Mon ikke der er lidt vind og bil støj i nærheden som kan hjælpe på vej ??

Det passer bare så fint at jeg kan blive luftet lidt når hun sover, så ville da blive ked af at skulle lade barnevognen stå

Anmeld

23. juli 2012

Team Putte

Frk.S skriver:

Nu ved jeg jo ikke om det er det i gør i forvejen.

Men mit bud er at vente med at stille barnevognen til hun er i den dybe søvn (det er som regel efter ca. 20 min.)

Jeg måtte også i en periode gå med Freja til hun var i dyb søvn, for ellers vågnede hun simpelthen for nemt.

Plejer at ligge hende ud i vognen og så går vi en tur.. Den tager vel omkring 30-40 min alt efter hvor vi går hen.. Vi har så kun gjort det i en uges tid så måske det bliver nemmere om endnu en uge

Anmeld

23. juli 2012

2babygirls

Team Putte skriver:

Det passer bare så fint at jeg kan blive luftet lidt når hun sover, så ville da blive ked af at skulle lade barnevognen stå

Måske I skulle tage to ture så ??

En hvor hun også kan være med til at kigge på turen ??

Anmeld

23. juli 2012

Team Putte

Baby2påvej skriver:

Måske I skulle tage to ture så ??

En hvor hun også kan være med til at kigge på turen ??

hun er kun 4 uger

Anmeld

23. juli 2012

2babygirls

Team Putte skriver:

hun er kun 4 uger

Ihhh du er krævende

Men måske det ændre sig.. De finder jo på nye rytmer hele tiden

Anmeld

23. juli 2012

Kay

har læst noget om at hvis barnet falder i søvn når barnevognen køre, kan nogle helt små havde svært ved at blive ved mad at sove når den står stille... fordi de bassere ders søvn på det der var da de faldt i søvn...

så måske hvis i putter hende i vognene uden at køre med hende og vænnede hende til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.