Jo mørkere/mere brunt det er, dets ældre er det blod som evt. er med i dit udflåd.
Jeg har selv prøvet at smide et foster da jeg var 6+4 under min første graviditet (gudskelov fandt vi så ud af efter div. undersøgelser i ugerne efter, at jeg ventede tvillinger og kun havde smidt det ene.. Noah blev siddende til uge 37)
.
Jeg fik også brunligt udflåd, men havde samtidig mavekramper i 3 døgn optil den SA og mange opkastninger. Vågnede pludselig om natten, og troede at jeg havde tisset i sengen (lider ellers ikke af inkontinens), men sengen var fyldt med blod - og det så kun værre ud, da jeg gik ud og satte mig på toilettet - det bare væltede ud, og både min mand og troede vi skulle miste vores 1. barn (jeg fik vist vækket hele hotellet med mine skrig
. Blev indlagt på et hospital i London (vi var på bryllupsrejse til London og skulle hjem samme morgen som jeg fik SA, måtte dog bestille et senere fly, da jeg skulle ligge til observation i nogle timer).
Jeg håber ikke du skal til at opleve en SA, men at det bare er en lille rift el. oppe i din livmoder
.
Desuden begynder 20 % af alle gravide at bløde/pletbløde under graviditeten, uden at det har betydning for svangerskabet.
Prøv at slappe af og læg dig på sofaen eller i sengen med benene hævet på nogle puder. Der er intet at gøre så tidligt i svangerskabet, hvis du er ved at tabe embryoet. Men både for din krops og psykes skyld (du må være meget nervøs lige nu), så slap af og få din mand, kæreste el. til at bringe dig mad/drikke ol.
Håber det bedste for dig..

Anmeld