vintertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

piap

hvornår ville I købe flyverdagt, regntøj og termotøj til jeres Børn???

min mand synes det er alt for tidlig at jeg er begyndt at kigge efter det  han mener at vi først skal købe det i september.. jeg mener at jeg godt kan begynde at kigge efter det ny ihverfald termotøj og regntøj??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Laulund87

Jeg tager i en outlet i dag og kigger på vinterjakke og flyverdragt.. Det er tidligt, men der er mange penge at spare! Købte Ecco vinterstøvler som nye i går til 175 kr.

Min datter vokser langsomt og indtil videre har jeg kunne regne ud hvad størrelse der skulle bruges og købt forud. Hvis det skulle ende med ikke at passe, kan det sælges igen. Værre er det ikke

Anmeld

23. juli 2012

modesty

Det er jo nu der er udsalg. Eller, det er vel egentlig ved at være på falderebet. Men man kan jo få det til halv pris nu. Så vi har købt vores.

Anmeld

23. juli 2012

malo

piap skriver:

hvornår ville I købe flyverdagt, regntøj og termotøj til jeres Børn???

min mand synes det er alt for tidlig at jeg er begyndt at kigge efter det  han mener at vi først skal købe det i september.. jeg mener at jeg godt kan begynde at kigge efter det ny ihverfald termotøj og regntøj??

Jeg har lige købt en flyverdragt til min datter, synes også det er lidt vildt at gøre i juli måned, men så et tilbud jeg ikke kunne sige nej til

Anmeld

23. juli 2012

132319

Jeg har købt flyverdragt til begge mine (min søns vandt han dog selv )

Termotøj kan de passe fra sidste år.

Vinterstøvler bliver i oktober eller november, jeg tør ikke risikere at de vokser fra dem hvis jeg køber dem for tidligt.

Anmeld

23. juli 2012

Troldemommi

Jeg har lige købt Flyverdragt og termodragt til Johanne, det er meget billigere nu end til efteråret :-)

Monica

Anmeld

23. juli 2012

Clisolka

Jeg ser lige an til efteråret... Isabella kan stadig passe sit termotøj, regntøj - og flyverdragten som var alt for stor til hende 

Anmeld

23. juli 2012

Maja_4000

Vi har allerede købt to flyverdragter Så har Caroline fået en vinterjakke af sin farfar .. Jeg tror dog den er for stor i år , så vi skal nok have fat i en anden .. Regntøj har hun , det bliver jo også brugt om sommeren .. Vinterstøvler og termotøj tror jeg at vi venter med , til det bliver koldt nok .. I hvert fald støvlerne

Anmeld

23. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har lige købt flyverdragt idag . Termotøj har vi som han stadig kan passe og det sammen med regntøj . Støvler køber jeg ikke før de skal bruges .

Jakke har jeg ikke været heldig at finde nogen endnu .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.