Svært at være optimist når uretfærdige ting sker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Sahara82

Min bedste venindes svigerinde mistede den anden dag sin dreng i 9 måned.. Det er SÅ frygteligt. I torsdag fødte hun så den lille dreng, og tog klokken 3 hjem uden ham. Er fuldstændig uden ord.

Men hold da op hvor alle de historier om at miste påvirker min optimisme. Det er svært at adskille sin egen situation fra de ting man hører. ØV!

Måske I kan hjælpe mig med nogle positive tanker? Er 7+6 henne idag, og har ikke vist tegn overhovedet på at miste. Har ikke blødt en eneste gang, så tænker ikke det sker, men man kan aldrig vide sig sikker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

LouiseEm

Du er nødt til at lade være med at tænke på det. Med min første søn fandt jeg først ud af at jeg var gravid efter 11 uger, så efter da var al bekymring ret ubegrundet. Nu er jeg 6+0, og tænker meget over chancen for at miste, men trøster mig med at jeg har alderen og helbreddet med mig. :-)

Anmeld

6. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Er din bedste veninde Marlene ? Og Hendes svigerinde Christina ?

Anmeld

7. august 2012

Sahara82

Nej. Dem kender jeg ikke. Hende her hedder Rikke.

Anmeld

9. august 2012

Dina, mor til Isabella Emilie

Nåh okay. Bare fordi på en anden side jeg er på, er det også en der mistede sin drweng i maven 4 dage over tid

Anmeld

10. august 2012

Sahara82

Uha det er tragisk! Håber bare de alle får hjælp til at forstå at det ikke sker igen, og så på et tidspunkt komme videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.