Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fået et kæmpe problem eller min kæreste har

Efter jeg er blevet gravid snorker jeg som en i helved som min kæreste siger. Og det gør jo så at det er træls hvis jeg falder i søvn før ham hvilket jeg gør da jeg jo er gravid. 

Føler ik jeg kan være bekendt at falde i søvn før ham for jeg ødelægger hans natte søvn og gør så han ik er udhvilet nok til at tage på arbejde. 

Er så fortvivlet!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

LLN

Anonym skriver:

Jeg har fået et kæmpe problem eller min kæreste har

Efter jeg er blevet gravid snorker jeg som en i helved som min kæreste siger. Og det gør jo så at det er træls hvis jeg falder i søvn før ham hvilket jeg gør da jeg jo er gravid. 

Føler ik jeg kan være bekendt at falde i søvn før ham for jeg ødelægger hans natte søvn og gør så han ik er udhvilet nok til at tage på arbejde. 

Er så fortvivlet!!!!! 

Kan han ikke bruge ørepropper. Det gør jeg da min mand snorker.

Anmeld

23. juli 2012

Kay

LLN skriver:

Kan han ikke bruge ørepropper. Det gør jeg da min mand snorker.

her hjemme bruger jeg ørepropper.... kæresten sover på sofaen når jeg v´ænder og drejr mig og pruster som en flodhest

det er længe du er gravid så han er nok nød til at venne sig til det... det bliver kun værer... og du kan jo ik gøre for det... eller gøre noget ved det...

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Ørepropper gør det ik at det bliver svært at høre alarm klokken? Tænker jeg da min kæreste netop skal tidligt op og han har et godt sove hjerte og han allerede nu sover fra klokken og det altid er mig som skal puffe ham ud af sengen 

Anmeld

23. juli 2012

Glad Giraf

Min kæreste gik ned på sofaen og sov hvis jeg var rigtig slem, en fordel var at han tog alarmen med så jeg ikke blev vækket af den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.