Hvornår blev jeres g-test meget positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

SRP

Hej piger

Er i dag 4+3/4+4 stadig lidt usikkert, men jeg synes at kunne se udvikling i teststregen. Hvornår blev jeres teststreg lige så kraftig som kontrolstregen inden for tiden? Var i 5+0 eller længere? Jeg kan ikke lade være med at fokusere på om den burde være endnu kraftigere nu. Skal til lægen onsdag og have lavet en test.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

ønskebørn74

SRP skriver:

Hej piger

Er i dag 4+3/4+4 stadig lidt usikkert, men jeg synes at kunne se udvikling i teststregen. Hvornår blev jeres teststreg lige så kraftig som kontrolstregen inden for tiden? Var i 5+0 eller længere? Jeg kan ikke lade være med at fokusere på om den burde være endnu kraftigere nu. Skal til lægen onsdag og have lavet en test.

først da jeg var 6+2 var den lige så mørk som kontrol stregen.. og der var fint liv derinde..

Anmeld

23. juli 2012

chael

Det var den da jeg var 4+0. Altså på dagen, hvor jeg skulle have haft min mens

Anmeld

23. juli 2012

mortilnoahogmelina

Min blev aldrig lige så tydlig , og jeg har da en dreng på henholdsvis 19 måneder og så venter jeg barn nr to, er 26+0 idag .. Så lad vær at gå for meget op i stregen ..

Anmeld

23. juli 2012

Clisolka

SRP skriver:

Hej piger

Jeg var først 4+2 da jeg testede positiv - lige så knaldrød som den alm. streg og skulle dårligt ned i urinen 

Anmeld

23. juli 2012

Tona

SRP skriver:

Hej piger

1. graviditet: 2 dage over tid og tydelig.

2. graviditet: 4 dage over tid og tydelig.

Denne graviditet: 2 dage over tid og tydelig.

Men tror ikke at du skal bekymre dig så meget om tydeligheden af stregen. Mange kan aldrig få andet en nærmest utydelige tests og er stadig fint gravide

Anmeld

23. juli 2012

DitteFisk

Mine streger var lige tydelige på 4+3 og derefter startede med at få en streg da jeg var 3+6, og den var ret tydelig (men svagere end den anden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.