Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvordan går det med veerne??
Held og lykke med det hele!! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: DeHvordan går det med veerne?? Held og lykke med det hele!! Vh stine
DeHvordan går det med veerne??
LSM skriver: Det er det samme, de er ikke regelmæssige, det korteste.der har været i mellem er lige under 5 minutter og det længste omkring 12 minutter. Men for søren da hvor gør de nas, håber snart de tiltager så jeg kan ringe til fødegangen, og forhåbentlig fåmin guldklump ud i armene inden dagen er omme :-)
Det er det samme, de er ikke regelmæssige, det korteste.der har været i mellem er lige under 5 minutter og det længste omkring 12 minutter. Men for søren da hvor gør de nas, håber snart de tiltager så jeg kan ringe til fødegangen, og forhåbentlig fåmin guldklump ud i armene inden dagen er omme :-)
Ja ka kun tydelig huske hvor nuller, naller de gør!
For at de snart bliver mere relmæssige!
Er sikker på at det nok ska blive i dag Vh stine
Mine veer startede så små småt kl.04.00 om morgenen. De tog til ved en 9-tiden hvor jeg også begyndte at bløde en del faktisk. Var på hosp. kl.11.30 var 10 cm åben. Fødte 15.37 ♥ Sååå det gik stærkt!
jeg blødte en del hele torsdag men mine veer kom først kl. 00:30 og han var ude ved AKS kl. 04:20 (blot 5 min. fra at føde ham selv
Første gang var det først et godt stykke tid efter at jeg blev sat i gang.
Anden gang gik mit vand kl 17 søndag, mandag morgen havde jeg en smule tegnblødning.
Jeg kan ikke selv få veer, så jeg blev sat i gang igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128