fra tegnblødning til fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvordan går det med veerne?? 

Held og lykke med det hele!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

LSM

StineW79 skriver:

DeHvordan går det med veerne?? 

Held og lykke med det hele!! Vh stine

Det er det samme, de er ikke regelmæssige, det korteste.der har været i mellem er lige under 5 minutter og det længste omkring 12 minutter. Men for søren da hvor gør de nas, håber snart de tiltager så jeg kan ringe til fødegangen, og forhåbentlig fåmin guldklump ud i armene inden dagen er omme :-)

Anmeld

23. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LSM skriver:

Det er det samme, de er ikke regelmæssige, det korteste.der har været i mellem er lige under 5 minutter og det længste omkring 12 minutter. Men for søren da hvor gør de nas, håber snart de tiltager så jeg kan ringe til fødegangen, og forhåbentlig fåmin guldklump ud i armene inden dagen er omme :-)

Ja ka kun tydelig huske hvor nuller, naller de gør! 

For at de snart bliver mere relmæssige!

Er sikker på at det nok ska blive i dag  Vh stine

Anmeld

23. juli 2012

Maalene

Mine veer startede søndag morgen, og var først regelmæssige ved 20-tiden om aftenen... i løbet af eftermiddagen havde jeg tegnblødning og slimproppen røg også der og fødte så mandag morgen kl.05.46

Håber det går stærkere med dig - rigtig god fødsel

Hep hep hep

Anmeld

23. juli 2012

MorDk

Mine veer startede så små småt kl.04.00 om morgenen. De tog til ved en  9-tiden hvor jeg også begyndte at bløde en del faktisk. Var på hosp. kl.11.30 var 10 cm åben. Fødte 15.37 ♥ Sååå det gik stærkt!

Anmeld

23. juli 2012

4xGreve

jeg blødte en del hele torsdag men mine veer kom først kl. 00:30 og han var ude ved AKS kl. 04:20 (blot 5 min. fra at føde ham selv

Anmeld

23. juli 2012

132319

Første gang var det først et godt stykke tid efter at jeg blev sat i gang.

Anden gang gik mit vand kl 17 søndag, mandag morgen havde jeg en smule tegnblødning.

Jeg kan ikke selv få veer, så jeg blev sat i gang igen.

Anmeld

23. juli 2012

Leneur

Fra mit vand gik kl 00.15 første gang og tegnblødning lige derefter med veer henover natten til hun er ude kl 10.47, så rundt regnet ca. 10 1/2 time. Meget passende synes jeg.... Håber snart for dig at det bliver mere regelmæssigt, så din bette bebs snart er ude hos dig.

Anmeld

23. juli 2012

Leneur

Fra mit vand gik kl 00.15 første gang og tegnblødning lige derefter med veer henover natten til hun er ude kl 10.47, så rundt regnet ca. 10 1/2 time. Meget passende synes jeg.... Håber snart for dig at det bliver mere regelmæssigt, så din bette bebs snart er ude hos dig.

Anmeld

23. juli 2012

Mariajny

Vil sende sig en masse vestøv håber snart du har guldklumpen i dine arme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.