Har den første fase betydning.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Blirnokaldrigfru

For resten af forløbet? Forstået på den måde; har fasen hvor man udvider sig til aktiv fødsel betydning for videre forløb? Eksempelvis hvis første fase tager mange timer, kan man så se frem til en lang fødsel? Hvad er jeres erfaringer?

Har lagt i 5 timer nu med øm lænd og meget kraftige plukkeveer der varer flere minutter og som giver øm ryg! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

LSM

Frk P. skriver:

dtFor resten af forløbet? Forstået på den måde; har fasen hvor man udvider sig til aktiv fødsel betydning for videre forløb? Eksempelvis hvis første fase tager mange timer, kan man så se frem til en lang fødsel? Hvad er jeres erfaringer?

Har lagt i 5 timer nu med øm lænd og meget kraftige plukkeveer der varer flere minutter og som giver øm ryg! 

Vved ikke om det har betydning men tror det ikke :-)
Håber nogle kan give dig et bedre svar en jeg,

Men håber da du har en fødsel lige for døren :-)
Selv har jeg lagt med veer eller meget kraftige plukveer siden kvart i 2 samt haft tegnblødning tror jeg hvertfald.

Anmeld

23. juli 2012

Blirnokaldrigfru

LSM skriver:

Vved ikke om det har betydning men tror det ikke :-)
Håber nogle kan give dig et bedre svar en jeg,

Men håber da du har en fødsel lige for døren :-)
Selv har jeg lagt med veer eller meget kraftige plukveer siden kvart i 2 samt haft tegnblødning tror jeg hvertfald.

Ser ud til vi er de eneste vågne, så må vente lidt men håber vi bege står over for en fin fødsel idag!!

Anmeld

23. juli 2012

projekt-ønskebarn

Sådan startede mit og se hvor hurtigt det gik . Tror det er vigtigt at du prøver at holde dig igang så du sætter skub i det og bliv endelig derhjemme så længe som muligt så de ikke sender dig hjem igen på sygehuset. 

Krydse krydser krydser for at det er optakt til fødsel. Held og lykke med det Hvis det er det 

Anmeld

23. juli 2012

LSM

Frk P. skriver:

Ser ud til vi er de eneste vågne, så må vente lidt men håber vi bege står over for en fin fødsel idag!!

Hehe ja , det er jo også et tosset tidspunkt at have brug for råd ;-)

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Nope:-) Jeg havde kraftige veer i 13 timer hvor jeg igen blevundersøgt, og havde kun åbnet mig 3 cm... Så tog de vandet og åbnede 7 cm på 1 time , pressede 3 gange og ude var min søn..... Uhh krydser for dig;-) kram

Anmeld

23. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih hvor er det spændene! Håber der sker mere i løbet af dagen!

Og til dit spørgsmål, ja så ved jeg det ik! Vh stine

Anmeld

23. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Det gik i sig selv her ved 6 tiden håber godt nok snart der sker noget, det er vildt frustrerende at gå over tid og endnu mere når alle andre føder før mig - og 9 ud af 10 er det før deres termin :/

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Det gik i sig selv her ved 6 tiden håber godt nok snart der sker noget, det er vildt frustrerende at gå over tid og endnu mere når alle andre føder før mig - og 9 ud af 10 er det før deres termin :/

Jeg tror også mit ender med at blive sat i gang  Vi må tá en sommer kjole på, og ud At gå her de næste sommerdage;-) Så får vi sol, og måske vil vores bebser ud...... Knus til dig fra en som også er ved At miste lidt tålmodighed... 

Anmeld

23. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Jeg tror også mit ender med at blive sat i gang  Vi må tá en sommer kjole på, og ud At gå her de næste sommerdage;-) Så får vi sol, og måske vil vores bebser ud...... Knus til dig fra en som også er ved At miste lidt tålmodighed... 

Men jeg blir så utilpas af varmen :/ men ud og gå det skal jeg nu!!! håber håber håber det sker indenfor det næste døgn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.