Jeg ved ikke om indlægget er lagt korrekt, men nu prøver jeg
Jeg fødte for 3 mdr siden, efter ca 6 uger gik jeg på minipiller, og har været det i 2 mdr nu. For 5 uger siden tror jeg at havde 1 mens, knap så kraftig, og kun 3 dage, men kroppen skal jo finde sig selv. Hvis jeg regner rigtigt havde vi første sex en uge efter opstart, og ca 1-2 uger efter kom blødningen, ved det ikke var barselsflåde. Lægen sagde til 8 ugers vi skulle ha ventet 14 dage, men i pakken stod der 7 dage så forventede vi var sikre.
Nu er der så gået 5 uger, og ingen mens, har i 3 uger haft lidt ømhed som menssmerter, og frygter om jeg kan være blevet gravid, også da jeg har småkvalme, som de andre 2 gange, som også kom før jeg testede.
Er det normalt man ikke får mens på minipiller og godt kan få graviditets symptomer, er i tvivl om jeg bør anskaffe test eller om det ville være for tidligt at vise. Har ikke prøvet før at teste så tidligt, da jeg havde lang cyklus og derfor ventede ekstra for at være mere sikker på resultat, så har først været uge 5-6 bragende positiv
Håber i kan hjælpe, til gerne have flere men vil gerne vente, samtidig ville abort være udelukket og vi måtte tage den derfra
Håber det er normalt ens mens forsvinder på minipiller
Anmeld