hvad er nu det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om indlægget er lagt korrekt, men nu prøver jeg

Jeg fødte for 3 mdr siden, efter ca 6 uger gik jeg på minipiller, og har været det i 2 mdr nu. For 5 uger siden tror jeg at havde 1 mens, knap så kraftig, og kun 3 dage, men kroppen skal jo finde sig selv. Hvis jeg regner rigtigt havde vi første sex en uge efter opstart, og ca 1-2 uger efter kom blødningen, ved det ikke var barselsflåde. Lægen sagde til 8 ugers vi skulle ha ventet 14 dage, men i pakken stod der 7 dage så forventede vi var sikre.

Nu er der så gået 5 uger, og ingen mens, har i 3 uger haft lidt ømhed som menssmerter, og frygter om jeg kan være blevet gravid, også da jeg har småkvalme, som de andre 2 gange, som også kom før jeg testede.

Er det normalt man ikke får mens på minipiller og godt kan få graviditets symptomer, er i tvivl om jeg bør anskaffe test eller om det ville være for tidligt at vise. Har ikke prøvet før at teste så tidligt, da jeg havde lang cyklus og derfor ventede ekstra for at være mere sikker på resultat, så har først været uge 5-6 bragende positiv

Håber i kan hjælpe, til gerne have flere men vil gerne vente, samtidig ville abort være udelukket og vi måtte tage den derfra

Håber det er normalt ens mens forsvinder på minipiller

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

dukke

Du kan godt blive gravid på minipiller

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

dukke skriver:

BAlAltiAltiAltiAlDu kan godt blive gravid på minipiller

Min tanke er jo intet er 100 procent men fik at vide minipiller var ca 98-99 procent.

Du kender måske noget til det eller nogle som er blevet gravide? Måske jeg skulle anskaffe test. Ved du hvad der gør dem usikre, tager en hver aften når jeg går i seng

Anmeld

23. juli 2012

MorTilMineBørn

Hej

Mens. Udebliver hos mange der tager minipiller. Jeg selv tog minipiller i ca. 4 år og havde kun mens omkring en 6-10 gange i alt. 

Håber det kommer til at gå efter jeres ønske held og lykke

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Angel-T skriver:

Hej

Mens. Udebliver hos mange der tager minipiller. Jeg selv tog minipiller i ca. 4 år og havde kun mens omkring en 6-10 gange i alt. 

Håber det kommer til at gå efter jeres ønske held og lykke

Mange tak. Straks lidt mere rolig, blev jeg gravid nu ville vi stå med 3 børn alle under 26 mdr vil meget gerne vente, bare lidt, før en 3 er kommer

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar

Har nu taget test som heldigvis var negativ, helt lettet, vil gerne være gravid igen, men først om et par år

Så planen er nu at blive undersøgt ved lægen ang symptomer, da det åbenbart kan være enten blærebetændelse, eller og eller problemer efter kejsersnit, og manglende mens grundet minipiller. Og så skulle vi. Have snak hvad jeg kan forvente, da den anden læge glemte at informere så jeg ved hvad der er forventeligt

Anmeld

23. juli 2012

Muffinmus

men har du ikke startet dem før din periode?? hvis du har startet forkert op, så kan der lige gå en ekstra ueg hvor mens skulle komme,men så kludrer i det og ikke kommer måske..det er d sket før.

Kan nemlig ikke lige læse i dit indlæg om du tog din mini pe på første mensdag som du skal eller ej:-)

Står selv og venter på 1 mens, har fået pillerne, men må ikke starte op før jo. De andre gange er den kommet efter 6 uger og 8 uger, så havde forventet at se den ret hurtigt....men må pænt vente og bruge gummi i mens...øv

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

JeJegsståståsværstartståstestartedmen har du ikke startet dem før din periode?? hvis du har startet forkert op, så kan der lige gå en ekstra ueg hvor mens skulle komme,men så kludrer i det og ikke kommer måske..det er d sket før.

Kan nemlig ikke lige læse i dit indlæg om du tog din mini pe på første mensdag som du skal eller ej:-)

Står selv og venter på 1 mens, har fået pillerne, men må ikke starte op før jo. De andre gange er den kommet efter 6 uger og 8 uger, så havde forventet at se den ret hurtigt....men må pænt vente og bruge gummi i mens...øv

Jeg startede op efter fødsel og havde ikke fået 1 mens endnu, og da Jeg ikke vidste hvornår, sagde lægen jeg skulle følge anvisning i pakken. Der stod at startede man op 1-3 mens dag behøvede man ikke yderligere beskyttelse, men hvis man startede op efter skulle man beskytte den 1 uge, som vi også gjorde, først bagefter sagde han at der burde gå 2 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.