MD-scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Astrid P

Så er det endelig tid til MD-scanning for os i morgen, og hold nu op hvor jeg glæder mig til at se den lille derinde. Håber virkelige også at de kan se kønnet, nu kan jeg næsten ikke vente mere med at finde ud af det...

Krydser selvfølgelig først og fremmest fingre for, at alt er som det skal være med den lille...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Steinbrenner

Astrid P skriver:

Så er det endelig tid til MD-scanning for os i morgen, og hold nu op hvor jeg glæder mig til at se den lille derinde. Håber virkelige også at de kan se kønnet, nu kan jeg næsten ikke vente mere med at finde ud af det...

Krydser selvfølgelig først og fremmest fingre for, at alt er som det skal være med den lille...

Uhh hvor er dat snyd, min svigerinde skal også til MD scanning imorgenen og jeg skal først på fredag, kan slet ikke vente mere

Men held og lykke i morgen

Anmeld

24. juli 2012

Astrid P

Mange tak - og alt var fint. Scanningsdamen kunne ikke se det med sikkerhed, men hun mente bestemt at det måtte være en pige, for der var nogle tidspunkter, hvor hun mente at hun burde kunne se en tap, hvis der havde været en...

Det var i det hele taget svært for hende at scanne, for babyen hoppede rundt og slog kolbøtter hele tiden, så hun brugte virkelig lang tid på os.

Jeg skal til en kontrolscanning i uge 30, da den ene nyre var en smule større end den anden - ikke noget som er farligt, men noget de gerne lige vil tjekke op på igen om et par måneder. Ellers var alt fint...

God fornøjelse på fredag, kender godt det med at ventetiden er ulidelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.