sp besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. marts 2008

bette

han vejer 8,3 og er 73 cm.. :-)
fik dog af vide at jeg skulle ikke spare på fedtet.. fordi han ikke ligefrem er en tyk dreng.. men faktisk mere det modsatte:-(
såå jeg skal give ham mere fedt i maden..
men jeg tror nu bare at det ikke ligger til mikkel at være tyk.. og han er jo ogå ekstrem aktiv nu... så mon ikke det spiller en rolle..
men skal da selvf. nok komme mere fedt i hans mad..
det var bare lidt opdate herfra mig:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2008

Muffinmus

Tjo... Det tror jeg da også.
William har altid været lidt en bolle, men nu er han blevet slankere i kropppen. Men han bræder jo også mindste 4000000 kal af hver dag med sin moslen rundt hele tiden:-) Tror heller ikker han vejer mere end ca 9,5 nu, netop fordi han ikke tager på nu.

Anmeld

11. marts 2008

Ny mor

Det lyder ligesom Julius - han er bare slank. Men de tager jo også på i ryk og forskelligt, og nogle er mere aktive end andre, så det lyder da til han rt helt som han skal :)
Birgitte

Anmeld

11. marts 2008

Loggidut

heysa betteM
kravler han endnu?
hvis ikke kan det jo være fordi din sp beregner at han smider lidt når han begynder...
men ellers en flot stor knægt...og øv der er en hel månede til vi skal have sp igen, og så gælder det boeltesten...den glæder jeg mig voldsomt til...

er der andre der har været gennem den?

Anmeld

11. marts 2008

Anna-Rosa

Loggidut skriver:

heysa betteM
kravler han endnu?
hvis ikke kan det jo være fordi din sp beregner at han smider lidt når han begynder...
men ellers en flot stor knægt...og øv der er en hel månede til vi skal have sp igen, og så gælder det boeltesten...den glæder jeg mig voldsomt til...

jeps...Den er veloverstået herfra, trods en mellemørebetændelse :D

Anmeld

11. marts 2008

bette

Loggidut skriver:

heysa betteM
kravler han endnu?

jeps han kravler.. eller hva man nu kan kalde det.. han har ihvertfald mega fart på.. og det så hun også godt.. synes bare det er lidt noget pis at placere et barn i en bås... hans far var heller ikke en fed lille bebs.. og heller ikke mig.. så mon ikke han har det fra os.. og så brænder han jo også bare alt det mad af han spiser ved at bevæge sig så meget..
krammer

Anmeld

11. marts 2008

ka li ja

MariaE skriver:

William har altid været lidt en bolle, men nu er han blevet slankere i kropppen. Men han bræder jo også mindste 4000000 kal af hver dag med sin moslen rundt hele tiden:-) Tror heller ikker han vejer mere end ca 9,5 nu, netop fordi han ikke tager på nu.

godt pat tøj du ellers har der maria!!! er de ægte;)8D

Anmeld

11. marts 2008

Helle30

ka li ja skriver:

MariaE skriver:

godt pat tøj du ellers har der maria!!! er de ægte;)8D

Ja, de er pænt lavet:D. Tror nu jeg venter med mine, til jeg har fået de børn, jeg skal have.
Ville være meget ked af ikke at kunne se, hvem af dem det er, der står og hiver mig i buksebenet(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.