Er det veer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

654 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Unalisa

Jeg har smerter som bider godt til som for det meste sidder i maven og lidt omme ved lænden ... Det bider virkeligt så jeg er nød til at konctentrer mig om dem... Der er pauser i mellem .... Men har hverken oplevet slimprop,tegn blødning eller andet jeg kan forbinde det med veer? Kan de alligevel være veer ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Emily2012<3

Ring til fødegangen..

Det samme skete for mig inden jeg fødte..

Anmeld

22. juli 2012

Malli

Unalisa skriver:

Jeg har smerter som bider godt til som for det meste sidder i maven og lidt omme ved lænden ... Det bider virkeligt så jeg er nød til at konctentrer mig om dem... Der er pauser i mellem .... Men har hverken oplevet slimprop,tegn blødning eller andet jeg kan forbinde det med veer? Kan de alligevel være veer ????

Jeg oplevede heller ikke hverken, at vandet gik, tegn blødning eller slimproppen gik.
Jeg fik pludselige smerter, som sad i lænden og i maven, og er godt til. Efter 30 min, var der kun 3 min imellem, og vi besluttede at tage til et tjek på sygehuset. Der var jeg så 7 cm åben

Håber det er fødslen der er igang, og i snart har jeres lille baby i armene - held og lykke!

Anmeld

22. juli 2012

Unalisa

Emily2012<3 skriver:

Ring til fødegangen..

Det samme skete for mig inden jeg fødte..

Synes lige jeg vil prøve at se det lidt an da jeg ikke engang har haft dem i en time endnu.... Synes skisme det er svært selvom det er 2. Gang

Anmeld

22. juli 2012

Unalisa

Malli skriver:

Jeg oplevede heller ikke hverken, at vandet gik, tegn blødning eller slimproppen gik.
Jeg fik pludselige smerter, som sad i lænden og i maven, og er godt til. Efter 30 min, var der kun 3 min imellem, og vi besluttede at tage til et tjek på sygehuset. Der var jeg så 7 cm åben

Håber det er fødslen der er igang, og i snart har jeres lille baby i armene - held og lykke!

Jeg håber da det er lille pigen der vil ud til os snart .... Tak tak

Anmeld

22. juli 2012

Mettefpigen

Prøv og sætte tid også ring til fg bagefter :-D held og lykke. :-D

Anmeld

22. juli 2012

Mor.til.stjernebørn

Mettefpigen skriver:

Prøv og sætte tid også ring til fg bagefter :-D held og lykke. :-D

Jeg mærkede slet ikke mine veer før de havde taget mit vand på sygehuset.. Håber for dig det er dit lille mirakel der er på vej til at komme til verden

Anmeld

22. juli 2012

Alexander&Lærke

Syntes det lyder som veer, ved min anden fødsel så jeg heller ikke tegn blødning, slimprop eller vand som gik.

Ville også se det an og ringede til fødegangen for at bliver tjekket, da vi skulle til fødselsdag om aftnen ved min bror og synets ikke jeg ville tage for lang fra silkeborg hvis der var noget undervejs.

Min første kom på 3 timer.

1,5 time senere, 45 min efter jeg havde ringede lå jeg med min datter i armen på sygehuset nåede lige ind Vær obs på at det kan gå hurtigt når du er 2 gangs.

I morgen er det 1 år siden vores datter tog røven på os og kom med expres....

Pøj pøj og håber på en god fødsel...

Anmeld

23. juli 2012

Unalisa

Øv men mere blev det ikke til... Det var nokSnydeveer øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.