70 års fødselsdag og ingen gaver ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.815 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Troldemommi

vi har fået en indbydelse til min mands farbrors 70 års fødselsdag og det er jo fint nok, men i indbydelsen står der et taler, sange og gaver frabedes hmmm

ingen gaver?? ville du hvis det var dig komme uden en gave? jeg kan ikke komme til en stor fødselsdagsfest uden at have noget med, altså han er en skøn mand og vi holder meget af ham selvom han er lidt speciel :-)

overvejer blomster eller lignende men sådanne ting intereserer ham overhovedet ikke :-)

ved ikke helt hvad vi skal gøre hmmmmm???????

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg ville skrive et kærligt brev til ham og fx sætte nogle fotos ind af gode oplevelser, I har haft med ham. Det kan kompensere lidt for tale og gave, uden at hans ønsker tilsidesættes. 

Anmeld

22. juli 2012

Ina33

Hvis han ligefrem har frabedt sig gaver, så ville jeg 100% acceptere det, og komme uden noget...

Anmeld

22. juli 2012

LLN

Monica P skriver:

vi har fået en indbydelse til min mands farbrors 70 års fødselsdag og det er jo fint nok, men i indbydelsen står der et taler, sange og gaver frabedes hmmm

ingen gaver?? ville du hvis det var dig komme uden en gave? jeg kan ikke komme til en stor fødselsdagsfest uden at have noget med, altså han er en skøn mand og vi holder meget af ham selvom han er lidt speciel :-)

overvejer blomster eller lignende men sådanne ting intereserer ham overhovedet ikke :-)

Monica

Jeg synes at i skal respektere at han ikke ønsker gaver, men i kan jo efterfølgende invitere ham på middag enten hjemme hos jer eller ude.

Anmeld

22. juli 2012

Dot D

min morfar har de sidste år frabedt sig gaver, det overholder vi............. til en vis grænse

efter han har sagt det, får han til jul  et nyt billede af ungerne(hans oldebørn) og til fødselsdag en til to kasser toffefee, for dem eeeeelsker han.

så næsten ingen gaver. måske i kunne give et fint billede af jeres lille datter...

Anmeld

22. juli 2012

Morgensol

Min farmor og farfar har lige så længe jeg kan huske frabedt sig gaver. Pånær billeder af børnebørn og ting lavet af os.. Hvis mine forældre f.eks kom med en fødselsdagsgave gik der et par år, så fik de den igen. så det stoppede rimelig hurtigt.. :Hehehe.. 

Jeg ville også 100% respektere det.

Anmeld

22. juli 2012

Isabella_mor

Monica P skriver:

Monica

jeg havde valgt at respektere det. og så bare komme og være der..

Anmeld

23. juli 2012

Kindfed

Jeg har prøvet det samme et par gange, og har begge gange doneret gavebeløbet i stedet for til Kræftens Bekæmpelse. Det har jeg haft der godt med. Så kan man jo vælge diskret at fortælle det eller lade være.

Anmeld

23. juli 2012

Troldemommi

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville skrive et kærligt brev til ham og fx sætte nogle fotos ind af gode oplevelser, I har haft med ham. Det kan kompensere lidt for tale og gave, uden at hans ønsker tilsidesættes. 

tak for svaret tror vi køber en fin ramme og sætter et billede af Johanne i den, så får han noget han bliver glad for :-)

Monica

Anmeld

23. juli 2012

Rikke S

LLN skriver:

Jeg synes at i skal respektere at han ikke ønsker gaver, men i kan jo efterfølgende invitere ham på middag enten hjemme hos jer eller ude.

Jeg er helt enig; det kan bestemt ikke skade med et kort hvori I kan foreslå: en middag, klippe hæk for ham, vaske bilen, pudse hans vinduer, klippe hans hår el. som kan besværre en mand på hans alder .

Så kan han jo altid afslå, men I vil ikke have dårlig samvittighed over ikke, at have tilbudt ham noget .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.