weeeheee så det min tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

channie-g

ja som overskriften lyder, den 13 okt. bliver jeg den heldig fru holgersen... glæder mig sygt meget... har simpelhen fået drømmekjolen og har næsten styr på det hele, med undtagelse for mit undertøj... hvor kan jeg købe et klat korset i hvid uden stropper... ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Kongmulle

channie-g skriver:

ja som overskriften lyder, den 13 okt. bliver jeg den heldig fru holgersen... glæder mig sygt meget... har simpelhen fået drømmekjolen og har næsten styr på det hele, med undtagelse for mit undertøj... hvor kan jeg købe et klat korset i hvid uden stropper... ????

Hvad str skal det være?

Anmeld

22. juli 2012

channie-g

Kongmulle skriver:

Hvad str skal det være?

Skålen er D og så vil jef tro omkring M-L

Anmeld

22. juli 2012

Kongmulle

channie-g skriver:

Skålen er D og så vil jef tro omkring M-L

Så er det nok for stort det jeg har desværre

Anmeld

23. juli 2012

Chili

channie-g skriver:

Tillykke på forhånd  

Ægteskab er en dejlig ting  Og gid jeg en dag får drømme kjolen  (Blev hemmeligt gift på rådhuset, så fik ingen bryllupskjole)

Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget med korsettet, andet end jeg ville prøve lingeri butikker rundt omkring ?

God jagt

Anmeld

23. juli 2012

channie-g

Chili skriver:

Tillykke på forhånd  

Ægteskab er en dejlig ting  Og gid jeg en dag får drømme kjolen  (Blev hemmeligt gift på rådhuset, så fik ingen bryllupskjole)

Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget med korsettet, andet end jeg ville prøve lingeri butikker rundt omkring ?

God jagt

tak skal du ha, ja skal ud og søge idag men de steder jeg har været siger det er svært at finde

Anmeld

23. juli 2012

bette

prøv at søge på corsager på nettet

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

channie-g skriver:

tak skal du ha, ja skal ud og søge idag men de steder jeg har været siger det er svært at finde

nu ved jeg ikke hvor i landet du bor - men der ligger en kjolebutik lige ved kultorvet, der har de også korsetter osv er jeg 99% sikker på

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Tillykke!

Anmeld

23. juli 2012

Chili

channie-g skriver:

Æv  

Ellers må ddu prøve at kigge på nettet og bestille hjem, hvis det kan lade sig gøre ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.