Når man ser yngre ud end man er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Ina33

Jeg var i dag til Grøn koncert med min søn på 6 år.

Jeg havde ikke overvejet at tage ID med, da jeg for det første er 34 år, og for det andet ikke skulle købe alkohol. Ja og så var jeg alene afsted med min søn på 6 år.

Jeg fik dog noget af et chok, da jeg kom til indgangen, det hele var meget hektisk og jeg bliver spurgt om ID, siger så pænt at det har jeg ikke med. Så siger manden gudhjælpemig, at han ikke tror på at jeg er over 18, jeg bliver helt målløs. Først tænker jeg at han nok bare lige skal kigge lidt bedre på mig, men næææ nej, han holder fast, han tror ikke på at jeg er over 18. Heldigvis viser det sig, at det kun er hvis jeg skal købe alkohol jeg skal vise ID, hvilket jeg ikke skulle, så jeg kommer ind uden at vise ID. Men hold da kæft jeg var fornærmet!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ina33 skriver:

Jeg havde ikke overvejet at tage ID med, da jeg for det første er 34 år, og for det andet ikke skulle købe alkohol. Ja og så var jeg alene afsted med min søn på 6 år.

Jeg fik dog noget af et chok, da jeg kom til indgangen, det hele var meget hektisk og jeg bliver spurgt om ID, siger så pænt at det har jeg ikke med. Så siger manden gudhjælpemig, at han ikke tror på at jeg er over 18, jeg bliver helt målløs. Først tænker jeg at han nok bare lige skal kigge lidt bedre på mig, men næææ nej, han holder fast, han tror ikke på at jeg er over 18. Heldigvis viser det sig, at det kun er hvis jeg skal købe alkohol jeg skal vise ID, hvilket jeg ikke skulle, så jeg kommer ind uden at vise ID. Men hold da kæft jeg var fornærmet!!!!!

Ejh...
Ville også ha taget det som en fornærmelse i denne situation..

Jeg kom ind sidste år uden vis ad ID, men med armbånd til køb af alkohol...

Anmeld

22. juli 2012

trunte89

Har jeg også prøvet. Er dog 'kun' 22, men jeg skulle vise id for at købe panodiler på apoteket! Havde ikke noget med så hun gik over til en kolega og 'voterede', hun troede heller ikke jeg var over 18, så jeg måtte pænt gå igen!

Anmeld

22. juli 2012

Ina33

trunte89 skriver:

Har jeg også prøvet. Er dog 'kun' 22, men jeg skulle vise id for at købe panodiler på apoteket! Havde ikke noget med så hun gik over til en kolega og 'voterede', hun troede heller ikke jeg var over 18, så jeg måtte pænt gå igen!

Åhh det er så irriterende. Men jeg synes også der er stor forskel på at være 22 og blive skudt til under 18, og så til at være 34! og blive skudt til under 18.... Jeg er rystet...

Anmeld

22. juli 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ina33 skriver:

Mik mor var os 30 en dag hun skulle i byen med kollegerne vist nok (10 år siden nu)- de troede heller ikke hun var over 18 ! :s

Anmeld

22. juli 2012

trunte89

Ina33 skriver:

Åhh det er så irriterende. Men jeg synes også der er stor forskel på at være 22 og blive skudt til under 18, og så til at være 34! og blive skudt til under 18.... Jeg er rystet...

Bestemt, men stadig træls

Anmeld

22. juli 2012

Isabella_mor

De fleste kvinder ville nok se din oplevelse som en stor komPliment... Men jeg kender det godt selv, men jeg ved at nÅr jeg bliver ældre, så er jeg stadig yngre

Anmeld

22. juli 2012

Mamalou

Jeg ser også (meget) ung ud og har været ude for adskillige eksempler som dig. Sidst var på Mallorca i juni, hvor receptionisten på hotellet troede jeg skulle have børnearmbånd på, da vi havde betalt for all incl. Jeg er 30  

Jeg tager det oftest med et smil og lader mig ikke fornærme... Tænk på at vi holder os godt - det ville være værre den anden vej

Vh. Louise

Anmeld

22. juli 2012

Mettefpigen

Mamalou skriver:

Jeg ser også (meget) ung ud og har været ude for adskillige eksempler som dig. Sidst var på Mallorca i juni, hvor receptionisten på hotellet troede jeg skulle have børnearmbånd på, da vi havde betalt for all incl. Jeg er 30  

Jeg tager det oftest med et smil og lader mig ikke fornærme... Tænk på at vi holder os godt - det ville være værre den anden vej

Vh. Louise

Haha jaa kunne lige se det for mig ;-) : ajj har du dit barnebarn med i dag? ;-) ahh.... Haha...

Anmeld

22. juli 2012

Missq4

hehe det har jeg også prøvet dog bare ved skoletandlægen hvor jeg skulle der op med min søn og i mens min kærste finder vores søn gik jeg ind til tandlægen for at vente og hun kommer så ud og spøger om det ermig der er  ...... kan ikke huske navnet og det skal lige siges at det kun er skole elever der bruger den tandlæge hehe måtte også pænt sige til hende at jeg ventede på at min kærste kom med vores søn som havde en tid nu her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.