Svært om fødsel måske er på trapperne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

charlotteq

Har de sidste par dage haft ondt i bækken og lend. Og sådan lidt mens agtig muren, samt jag fra bækken og op i livmoderen. Er idag 39+0, her til aften mærker jeg bare en hel anden fornemmelse nederst i maven, og er begyndt at have nogen spændinger der går om i lend og ned i benene.. Kan det være fødslen der er på trapperne ? Manden er gået i seng, så han ka få noget søvn - hvis det sker i nat eller i morgen tidlig. Syntes det er svært af afgøre som 1. Gangsfødende. Vandet er ikk gået og har ingen tegnblødning pt. Er os gået i seng, men ligger bare og tænker og mærker efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Miss-86

charlotteq skriver:

Har de sidste par dage haft ondt i bækken og lend. Og sådan lidt mens agtig muren, samt jag fra bækken og op i livmoderen. Er idag 39+0, her til aften mærker jeg bare en hel anden fornemmelse nederst i maven, og er begyndt at have nogen spændinger der går om i lend og ned i benene.. Kan det være fødslen der er på trapperne ? Manden er gået i seng, så han ka få noget søvn - hvis det sker i nat eller i morgen tidlig. Syntes det er svært af afgøre som 1. Gangsfødende. Vandet er ikk gået og har ingen tegnblødning pt. Er os gået i seng, men ligger bare og tænker og mærker efter.

Vil da lige høre, hvordan det er gået, kan se det er et par dage siden du har skrevet indlægget.. Men nu hvor jeg har læst det, så er jeg da nysgerrig

Anmeld

27. juli 2012

charlotteq

Miss-86 skriver:

Vil da lige høre, hvordan det er gået, kan se det er et par dage siden du har skrevet indlægget.. Men nu hvor jeg har læst det, så er jeg da nysgerrig

Der er ikke sket noget endnu... Så det er bare kroppen der gør sig klar. Men håber snart der sker noget.

Tak, fordi du spurgte.

Anmeld

27. juli 2012

fairlady

charlotteq skriver:

Der er ikke sket noget endnu... Så det er bare kroppen der gør sig klar. Men håber snart der sker noget.

Tak, fordi du spurgte.

god fødsel, np du når dertil

Anmeld

27. juli 2012

Miss-86

charlotteq skriver:

Tak, fordi du spurgte.

Det var da så lidt Blev jo nysgerrig..

Ja, kroppen skal jo forberede sig til det.. G

Anmeld

28. juli 2012

charlotteq

fairlady skriver:

god fødsel, np du når dertil

Mange tak Håber det bliver snart, har termin i morgen.

Anmeld

28. juli 2012

charlotteq

Miss-86 skriver:

Det var da så lidt Blev jo nysgerrig..

Ja, kroppen skal jo forberede sig til det.. G

Ja, det er jo det.. Især når den ikke har prøvet det før. Men det er svært at være tålmodig nu...

Anmeld

28. juli 2012

Miss-86

charlotteq skriver:

Ja, det er jo det.. Især når den ikke har prøvet det før. Men det er svært at være tålmodig nu...

Ja, man ved jo ikke hvordan det føles, så det er jo nok svært..

Kan godt forstå du ikke kan være tålmodig, nu vil du vel gerne se lille bebs

Anmeld

29. juli 2012

charlotteq

Miss-86 skriver:

Ja, man ved jo ikke hvordan det føles, så det er jo nok svært..

Kan godt forstå du ikke kan være tålmodig, nu vil du vel gerne se lille bebs

Ja, det vil jeg meget gerne.. Har termin idag, men pt. Er der ikk noget der tyder på han kommer. Men håber det er snart.

Anmeld

29. juli 2012

babymus77

charlotteq skriver:

Ja, det vil jeg meget gerne.. Har termin idag, men pt. Er der ikk noget der tyder på han kommer. Men håber det er snart.

For din bebs ikke er så stædig som min, jeg er 40+5 i dag, og har haft veer flere gange , men væk var de igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.