Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu ved jeg ikke hvilket styresystem du bruger, både på din Mac og pådin Iphone og er bestemt ikke ekspert.... men jeg plejer at åbne Iphoto og så åbne Photostream... og så går det lige som helt af sig selv
JulieE skriver: Nu ved jeg ikke hvilket styresystem du bruger, både på din Mac og pådin Iphone og er bestemt ikke ekspert.... men jeg plejer at åbne Iphoto og så åbne Photostream... og så går det lige som helt af sig selv
JonTri skriver: Safari og ios 5... photostream... det ved jeg ikke engang hvor er, den knapTak for råd
Safari og ios 5... photostream... det ved jeg ikke engang hvor er, den knapTak for råd
Hvilket styresystem på din mac? Snowleopard eller Lion? Hvis du har Lion, ligger Photostream ude til venstre i Iphoto....
JulieE skriver: Hvilket styresystem på din mac? Snowleopard eller Lion? Hvis du har Lion, ligger Photostream ude til venstre i Iphoto....
JonTri skriver: Lion... synes sgu ikke jeg kan finde det,,, prøver igen
Lion... synes sgu ikke jeg kan finde det,,, prøver igen
Den ligger ihvertfald ude til ventsre på min..
JulieE skriver: Den ligger ihvertfald ude til ventsre på min..
JonTri skriver: hmm hvis jeg søger på det under hjælp, aner den ikke hvad jeg "taler" om... øv
hmm hvis jeg søger på det under hjælp, aner den ikke hvad jeg "taler" om... øv
Pas... Så ved jeg det ikke Før Lion brugte jeg Dropbox til at flytte mine billeder...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128