Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har en veninde der siger at hvis man har sex næsten vær dag får man en dreng og hvis man ikke har sex så tit får man en pige men passer det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er noget med, at sædcellerne, som bliver til en dreng, går hurtigere til grunde end de celler, som bliver til piger Jeg tror godt der kan være noget om det
dukke skriver: Jeg har en veninde der siger at hvis man har sex næsten vær dag får man en dreng og hvis man ikke har sex så tit får man en pige men passer det ?
Har ik hørt om det ..Men det passer ret godt her
Miss Church skriver: Det er noget med, at sædcellerne, som bliver til en dreng, går hurtigere til grunde end de celler, som bliver til piger Jeg tror godt der kan være noget om det
Ja tror også der kan være noget om det. Men kan huske da jeg skulle ha min søn før vi ku se det sagde hun at vi skulle ha en pige men vær gang hun har været gravid har den hold stik
morethanperfect skriver: Har ik hørt om det ..Men det passer ret godt her
Ja den passer også meget godt her nu men da jeg vendte min søn med min x passede den ikke
chael skriver: Teoretisk, ja, i praksis, ikke nej. Det er tilfældigt, uanset hvad
Teoretisk, ja, i praksis, ikke nej. Det er tilfældigt, uanset hvad
Ja det mener jeg jo også
Kan ikke huske om det er som du skriver eller omvendt MEN første gang dyrkede vi sex efter at få en dreng = BINGO
Anden gang gik vi efter en pige = Bingo ♥
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128