internet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

heldige dig..
hver gang jeg skal have lavet computer, så må jeg sidde og bøvle ca 5-10 minutter med det og så plejer det at virke. hehe..

har heldigvis en lille smule forstand på hvad det er for noget jeg roder med, selvom jeg ikke er uddannet i det..

bare du ikke bede mig om at programmere noget.. hehe

jeg kan godt nogen gange blive lidt sure på folk der kan finde ud af IT - fx på mit arbejde når jeg har siddet i en time og prøvet at få computeren til at virke og jeg til sidst overgiver mig og ringer til IT-support, manden i den anden ende af telefonen logger på computeren og trykker på 2 knapper og så virker lortet HVORFOR sku det tage mig en time og ham to tryk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

jeg kan godt nogen gange blive lidt sure på folk der kan finde ud af IT - fx på mit arbejde når jeg har siddet i en time og prøvet at få computeren til at virke og jeg til sidst overgiver mig og ringer til IT-support, manden i den anden ende af telefonen logger på computeren og trykker på 2 knapper og så virker lortet HVORFOR sku det tage mig en time og ham to tryk

måske du skulle tage og bede din kæreste om noget undervisning i det der hehe

Du minder meget om to piger (underligt nok, er kvinder bare uvidende(Det her kommer til at gøre ondt )) jeg lige har gået i klasse med

Hun ANEDE vitterligt ikke hvordan man tændte en computer da hun startede på HGV

og da vi stoppede score hun da også -3 i IT og hun ville være læge sekretær

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

måske du skulle tage og bede din kæreste om noget undervisning i det der hehe

Du minder meget om to piger (underligt nok, er kvinder bare uvidende(Det her kommer til at gøre ondt )) jeg lige har gået i klasse med

Hun ANEDE vitterligt ikke hvordan man tændte en computer da hun startede på HGV

og da vi stoppede score hun da også -3 i IT og hun ville være læge sekretær

han har prøvet meget ihærdigt at lære mig det, men det som om det bare fiser direkte ud af det andet øre

hahah - jeg kan dog godt tænde en computer

Anmeld

23. juli 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

han har prøvet meget ihærdigt at lære mig det, men det som om det bare fiser direkte ud af det andet øre

hahah - jeg kan dog godt tænde en computer

hehe.. okay..

gør han det meget "teknisk" eller gør han det på en måde som du forstår..

min erfaring er nemlig at når jeg snakker med folk der har en IT uddannelse, så bliver de ofte meget tekniske (heldigvis fatter jeg det)
men det kan jo godt være en forhindring
hvis jeg skal forklare noget til min mor eller far. så skal jeg ikke blive alt for teknisk, da de heller ikke forstår sig på computere..
De kan bare finde ud af at bruge dem

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

hehe.. okay..

gør han det meget "teknisk" eller gør han det på en måde som du forstår..

min erfaring er nemlig at når jeg snakker med folk der har en IT uddannelse, så bliver de ofte meget tekniske (heldigvis fatter jeg det)
men det kan jo godt være en forhindring
hvis jeg skal forklare noget til min mor eller far. så skal jeg ikke blive alt for teknisk, da de heller ikke forstår sig på computere..
De kan bare finde ud af at bruge dem

han siger det ikke særlig bruger venligt

han karter bare rundt i alle mulige sindsyge fagtermer jeg på ingen mulig måde kan forstå

Anmeld

23. juli 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

han siger det ikke særlig bruger venligt

han karter bare rundt i alle mulige sindsyge fagtermer jeg på ingen mulig måde kan forstå

okay.. her kommer mit Forståelses råd: KAGERULLE..

sid med den under bordet, og hver gang han siger noget du ikke fatter, så smækker du ham en..
til sidst skal han nok fatte pointen af hvorfor du slår ham hehe

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

okay.. her kommer mit Forståelses råd: KAGERULLE..

sid med den under bordet, og hver gang han siger noget du ikke fatter, så smækker du ham en..
til sidst skal han nok fatte pointen af hvorfor du slår ham hehe

hahaha er sku ikke sikker på jeg tør slå ham med en kagerulle

Anmeld

23. juli 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

hahaha er sku ikke sikker på jeg tør slå ham med en kagerulle

hehe.. Så brug noget andet hehe..

men bed ham om at sige det på DANSK og ikke NØRDSK

Nørdsk er nemlig uforståeligt overfor alle andre end IT uddannede

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Dustmuz skriver:

hehe.. Så brug noget andet hehe..

men bed ham om at sige det på DANSK og ikke NØRDSK

Nørdsk er nemlig uforståeligt overfor alle andre end IT uddannede

... jeg har bare valgt at give op - og når der så sker noget med computeren så vælger jeg at sige: skaaaaaaaaat nu har jeg trykket på noget forkert igen, kommer du lige

Anmeld

23. juli 2012

Dustmuz

FrkZier skriver:

... jeg har bare valgt at give op - og når der så sker noget med computeren så vælger jeg at sige: skaaaaaaaaat nu har jeg trykket på noget forkert igen, kommer du lige

haha..
Ja den kan jeg så ikke rigtigt bruge, medmindre jeg vil være sikker på at skulle købe ny hehe

så her i hytten er det gerne mig som ordner den slags..

men nu vil jeg fordufte et par timer..

Takker for snakken, vi "mødes" jo nok igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.