Jeg har lagt fliser.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.744 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

An&Jo

Ja tro det eller ej, jeg har faktisk lagt fliser idag..

Vi er ved at lave ny indkørsel, og lige pludselig, så syntes jeg det gik for langsomt, så jeg tog over, og begyndte at lægge fliser istedet for de andre, og så skulle de bare komme med stenene til mig.. Det gik faktisk fantastisk godt, og jeg har nu lagt 2/3 af de sten der er lagt ned indtil videre..

Årh ja, og her har i beviset..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

MKuhr

An&Jo skriver:

Vi er ved at lave ny indkørsel, og lige pludselig, så syntes jeg det gik for langsomt, så jeg tog over, og begyndte at lægge fliser istedet for de andre, og så skulle de bare komme med stenene til mig.. Det gik faktisk fantastisk godt, og jeg har nu lagt 2/3 af de sten der er lagt ned indtil videre..

SÅDAN! hvor er du sej

Vi skal også ha lavet ny indkørsel. hvadhar i givet for jeres belægningsten?

Anmeld

22. juli 2012

MinNoah

Imponerende

Jeg har forsøgt mig med at lægge fliser én gang.... Fik jeg ikke lov til mere

Anmeld

22. juli 2012

An&Jo

Mrs. skriver:

SÅDAN! hvor er du sej

Vi skal også ha lavet ny indkørsel. hvadhar i givet for jeres belægningsten?

altså nu skal vi have lagt ca 200kvm fliser ned i alt, og mener vi har givet godt og vel små 20.000kr for dem.. det er ret mange penge..

men udover stenene kommer der jo også det betongrus vi har under det hele, og så sandet også..

Anmeld

22. juli 2012

An&Jo

MinNoah skriver:

Imponerende

Jeg har forsøgt mig med at lægge fliser én gang.... Fik jeg ikke lov til mere

tjaa, jeg fik lov til at fortsætte..

Kæresten blev vidst ret imponeret over at jeg kunne finde ud af det, og især fordi det jo ikke bare skal ligge lige, men derimod ligger i sildeben..

Anmeld

22. juli 2012

MKuhr

An&Jo skriver:

altså nu skal vi have lagt ca 200kvm fliser ned i alt, og mener vi har givet godt og vel små 20.000kr for dem.. det er ret mange penge..

men udover stenene kommer der jo også det betongrus vi har under det hele, og så sandet også..

okey hvor har i købt det? ville nok være nemmere hehe

Anmeld

22. juli 2012

An&Jo

Mrs. skriver:

okey hvor har i købt det? ville nok være nemmere hehe

Stenene de er købt ved stark, og grus og sand er købt igennem min kærestes arbejde

Anmeld

22. juli 2012

MKuhr

An&Jo skriver:

Stenene de er købt ved stark, og grus og sand er købt igennem min kærestes arbejde

det ser rigtig godt ud

Anmeld

22. juli 2012

An&Jo

Mrs. skriver:

det ser rigtig godt ud

tak, vi glæder os dog ret meget til det er færdigt, og vi er først lige gået igang med at lægge fliser idag..

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

det ser skuda meget godt ud - hvis man vil have tingene gjort ordenligt, må man jo bare gøre det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.