er det tegn på fødsel?... eller er jeg helt fra den?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

bette-louise

okay ved det lyder lidt underlig?... men har de sidste to dage haft en trang til at skulle (undskyld sproget) skide konstant og har ondt i lænden så jeg ikk kan sove for det.... (vågner når jeg vender mig) og syntes baby han tumler rundt i maven hele tiden uden pauser?....  (altid dejlig og mærke ham ) og nogle irreterende plukveer og da det er min første graviditet er jeg noget på dupperne især fordi der i forvejen har været problemer i form af voldsomme blødninger og indlæggelse  og er 35+0 fra imorgen så han må godt vente lidt med at komme ud endnu?...

håber virkelig nogle herinde kan hjælpe?.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

cecilie1984

bette-louise skriver:

okay ved det lyder lidt underlig?... men har de sidste to dage haft en trang til at skulle (undskyld sproget) skide konstant og har ondt i lænden så jeg ikk kan sove for det.... (vågner når jeg vender mig) og syntes baby han tumler rundt i maven hele tiden uden pauser?....  (altid dejlig og mærke ham ) og nogle irreterende plukveer og da det er min første graviditet er jeg noget på dupperne især fordi der i forvejen har været problemer i form af voldsomme blødninger og indlæggelse  og er 35+0 fra imorgen så han må godt vente lidt med at komme ud endnu?...

håber virkelig nogle herinde kan hjælpe?.... 

jeg havde også den der skide trang nogen uger før jeg fødte og troede også jeg var på vej i fødsel.

Men mener at have hørt at kroppen "gør sig klar" til at føde ikke sagt du føder indenfor de næste par uger men jo det har nok noget med en forhåbentlig snarlig fødsel at gøre.

held og lykke når tiden kommer

Anmeld

22. juli 2012

bette-louise

Okay lyder fornuftig blev bare lige lidt panikken da en jeg kender har sagt at da hun skulle føde føltes som om hun virkelig skulle stort O.o så blev lidt nervøs for om bette skiden derinde han ville melde sin ankomst for tidligt  De sidste par uger har nemlig været ind og ud af sygehuset med jordmødre som har snakket og lunge modnede indsprøjtning og bekymrede miner  Så panikkede lidt og tænkte så skulle de alligevel få ret  Men hvis du har oplevet det og du gik noget tid der efter med toilet-fornemmelsen så satser jeg på du har ret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.