Su og ferie ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

JanetBJ

Hej, jeg har lige et spørgsmål

Min kæreste har søgt su til august/31.Juli, men han ringede så derind i sidste uge og ville spørge om hvor langt ansøgningen er kommet, og så fik han bare en automatisk besked i telefonen om at de holder ferie de næste tre uger ?!

Holder de rigtigt ferie eller har de bare lukket for telefonerne for at få fixet alle su-ansøgningerne ? Mega irriterende hvis de bare er gået på ferie, nu når alle søger SU til deres uddannelse :s

(Tech college, Aalborg)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Dustmuz

JanetBJ skriver:

Hej, jeg har lige et spørgsmål

Min kæreste har søgt su til august/31.Juli, men han ringede så derind i sidste uge og ville spørge om hvor langt ansøgningen er kommet, og så fik han bare en automatisk besked i telefonen om at de holder ferie de næste tre uger ?!

Holder de rigtigt ferie eller har de bare lukket for telefonerne for at få fixet alle su-ansøgningerne ? Mega irriterende hvis de bare er gået på ferie, nu når alle søger SU til deres uddannelse :s

(Tech college, Aalborg)

Dem som sidder med SU ansøgningerne, holder ikke ferie lige PT..
Men dem kan man normalt aldrig komme i kontakt med..

han vil kunne tjekke på www.su.dk om hans SU er blevet godkendt endnu

Anmeld

22. juli 2012

JanetBJ

Dustmuz skriver:

Dem som sidder med SU ansøgningerne, holder ikke ferie lige PT..
Men dem kan man normalt aldrig komme i kontakt med..

han vil kunne tjekke på www.su.dk om hans SU er blevet godkendt endnu

Jaa, men jeg mener det su kontor på den teknisk skole At ringe til selve su-styrelsen kan man sku aldrig alligevell ..

Anmeld

22. juli 2012

Muhmi

JanetBJ skriver:

Jaa, men jeg mener det su kontor på den teknisk skole At ringe til selve su-styrelsen kan man sku aldrig alligevell ..

Ja de holde højst sansynligt sommerferie, det gør vores skole... Jeg kan først komme i kontakt med dem d. 6. august

Anmeld

22. juli 2012

Dustmuz

JanetBJ skriver:

de fleste skoler holder ferier på dette tidspunkt, og skolen vil ikke kunne fortælle ham noget som helst, da de ikke har noget med den del af det og gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.