Hvornår var jeres barn bleefri om natten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Kunne godt tænke mig og høre, hvornår jeres børn ikke sov med blee om natten mere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

helle85

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:

Kunne godt tænke mig og høre, hvornår jeres børn ikke sov med blee om natten mere ?

lucas på snart 6 til september bruger stadig ble om natten

freja der bliver 5 til november stoppet med nat ble 1 månede efter hun blev renlig og der var hun ca 2år og 4 måneder

Anmeld

22. juli 2012

sarahb

Vores søn stoppede med ble som 2 år og 9 mdr pg efter en uge var han også ble fri om natten.. Det var meget nemt med ham.

Anmeld

22. juli 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Oki det er meget forskelligt tror jeg, jeg vil meget gerne høre fra flere

Min datter stoppede med bleen helt, da hun havde nogle måneder til hendes 3 års fødselsdag, hun er nu 3.5 år og har i 1 1/2 uge sovet uden blee og uden uheld, hun blev til sidst tosset over og få blee på om natten og havde hun det havde hun tit tisset i den, men fra den ikke kom på om aftenen mere så var der ingen tis om natten, men om morgenen på toilettet

Hun har siden hun blev blee fri kun brugt køre-blee som vi kaldte det ( blee på i bilen på lange turer). Men det sluttede for længe siden så manglede kun natten og den er fuldendt nu så stolt man bliver !

Anmeld

22. juli 2012

Dot D

Sophie blev blefri dag/nat på vores anden dag i Tyrkiet, der var hun 2 år og 9 måneder. 

det var lidt sjovt, for allerede første aften sagde hun: jeg vil ikke have ble på... men vi var lidt betænkelige, da vi alle lå i den samme seng anden aften sagde hun: jeg VIL ikke have ble på, og så var det slut med ble både dag og nat. var faktisk lidt stolt af hende, da det jo var et fremmed sted/land....

Sophus blev blefri lige omkring tre års alderen, havde vist lige en uges tid med ble om natten

Anmeld

22. juli 2012

Tip!

Min søn smed bleen da han var 3 år og 3 mdr. Han havde den på en enkel eller to nætter, den var tør om morgenen, så vi tog den. Der har ingen uheld været.. 

Anmeld

27. juli 2012

Meyer

Profilbillede for Meyer

Caroline var 2 år og 4 mdr da hun smed bleen både dag og nat 

Astrid var 2 år og 8 mdr og Amalie 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.