Fødsel og plukkeveer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu jeg altså nød til at spørge .. Er gået 2 dage over termin nu, og mistede slimproppen på terminsdatoen.. den var godt nok uden blod og kom af flere omgange hele dagen, men det var gulligt tyk slim som IKKE kunne trækkes fra hinanden - så bør jeg da ikke være i tvivl vel?

Siden har jeg ingen tegn haft på fødsel - suk!!! Men nu sidder jeg stille og roligt i sofaen og tænkte at jeg egentlig havde en del plukkeveer.. har taget tid og de er kommet sådan her

kl:

16.14

16.21

16.27

16.34

16.43 (den her varede 2 minutter)

16.51

16.58

17.07

og de har alle (undtagen den ene) varede mellem 50 sekunder og 70 sekunder??

De gør ikke ondt overhovedet , ikke engang om i lænden, men spænder naturligvis over maven..?

Er de regelmæssige? Vil godt nok gerne det bliver til mere!! Tror i jeg skal gå en tur, for at holde dem igang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Mettefpigen

Altså ved mig kom de stille og roligt... Fra 1830-2200 var de stille og rolige.. Også fra 22 af fjorde de pisse ondt... Synes bare du skal få slappet af... Det skal nok gå i gang af og selv...

Anmeld

22. juli 2012

LotusCPH

De lyder ik til at være helt regelmæssige - men man ved aldrig om du har åbenet dig jo - altså er du usikker så ring til FG - 

Grinte lidt af folk når de sagde - når du har veer ka du ikke snakke - 
mente nemlig at de veer jeg havde var veer - men det var så snydeveer -

Men da jeg så endelig havde reele veer ville jeg ik helt erkende det - før manden min sagde jeg sku ringe NU - og han havde gjort ALT klar til køreturen - á 45 min - 

Snakkede så med FG - og altså der var ik meget snak - ar nu ret stille - havde så veer konstant på det tidspunkt - puuha - og sku svare på alt muligt - så fik da fremskyndet : " Ka ik ............svare........NUUUUU..." ...jeg nærmest hviskede....

Men håber du er i fødsel snart så du ka se din lille bebs snart

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Altså ved mig kom de stille og roligt... Fra 1830-2200 var de stille og rolige.. Også fra 22 af fjorde de pisse ondt... Synes bare du skal få slappet af... Det skal nok gå i gang af og selv...

vil bare såååå gerne at det er det der er ved at ske nu - for gider bare ikke graviditeten mere overhovedet er træt af at vente, træt af at min krop ikke er min egen og træt af at folk skriver og ringer for at spørge om jeg har født.. vil bare gerne igang ... :/

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

De lyder ik til at være helt regelmæssige - men man ved aldrig om du har åbenet dig jo - altså er du usikker så ring til FG - 

Grinte lidt af folk når de sagde - når du har veer ka du ikke snakke - 
mente nemlig at de veer jeg havde var veer - men det var så snydeveer -

Men da jeg så endelig havde reele veer ville jeg ik helt erkende det - før manden min sagde jeg sku ringe NU - og han havde gjort ALT klar til køreturen - á 45 min - 

Snakkede så med FG - og altså der var ik meget snak - ar nu ret stille - havde så veer konstant på det tidspunkt - puuha - og sku svare på alt muligt - så fik da fremskyndet : " Ka ik ............svare........NUUUUU..." ...jeg nærmest hviskede....

Men håber du er i fødsel snart så du ka se din lille bebs snart

Nej ikke helt regelmæssige :/ men med et ok kort interval? men ja.. jeg må nok bare vente.. håber bare hver lille ting er et tegn på det sker nu :/

Anmeld

22. juli 2012

LotusCPH

Anonym skriver:

Nej ikke helt regelmæssige :/ men med et ok kort interval? men ja.. jeg må nok bare vente.. håber bare hver lille ting er et tegn på det sker nu :/

Kryder for at det sker inden længe Men altså første gang blev vi sendt hjme - var kun åbnet 1 cm - så fik en coctail at sove på - og sov så to timer - fantastisk coctail + en øl - gammelt trik hvis man tør

Og ja kl 2 om natten satte vi alt over styr og farede afsted og var kun 3 cm åben og kl 9- blev vandet taget og ja kl 14.09 blev jeg mor -

Så det ka godt ske hvert minut. Men prøv at få sovet og spist godt til. Pluzli ka du ik rigtig gå så meget eller ligge på nogen måder

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Kryder for at det sker inden længe Men altså første gang blev vi sendt hjme - var kun åbnet 1 cm - så fik en coctail at sove på - og sov så to timer - fantastisk coctail + en øl - gammelt trik hvis man tør

Og ja kl 2 om natten satte vi alt over styr og farede afsted og var kun 3 cm åben og kl 9- blev vandet taget og ja kl 14.09 blev jeg mor -

Så det ka godt ske hvert minut. Men prøv at få sovet og spist godt til. Pluzli ka du ik rigtig gå så meget eller ligge på nogen måder

Ja, krydser også fingre for det sker snart .. ellers går jeg vidst ud af mit gode skind!!

tak - vil til at have en solid aftensmad og så veeeente ligesom jeg har gjort den sidste uge

Anmeld

22. juli 2012

fairlady

Anonym skriver:

Jeg fik af vide til fødselsforberedelse, at de første veer blødgøre livmoderhalsen, så den senere kan trække sig op, så baby kan komme ud. Det kan tage alt fra timer til dage. Det er de uregelmæssige veer.

De regelmæssige veer får du, når du er 3-4 cm åben og herfra er du så i aktiv fødsel og de vil derfor gerne se dig på fødegangen.

Man siger at hos førstegangsfødende skal der være 5 min imellem veerne, som skal vare 1 minut. Når de gør det hver gang, er de regelmæssige.

God fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.