0-1 år: Burberry, tommy hilfiger, molo, levis .m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. september 2012

sarahb

morethanperfect skriver:

Det må hun vel selvom !  Forstår ikke lige hvorfor den kommentar var så vigtig for dig ?!
Og det er altså bedre kvalitet end det fra H&M ..

TS: Hvad skal du ha for tommy hilfiger t-shirt som er sort og hvid ? 

Der er en anden der har skrevet på den også, men den koster 85 , poloen ikk?

Og tak Mærketøj er bare i bedre kvalitet tit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

sarahb

Bebsesmoar skriver:

Bedre kvalitet?!  Vi snakker små børnstøj! Hvordan kan det være så vigtigt at give sit barn det på? Børn grisser sig til! Bliver i ikke paniske hvis jeres børn jorde sig ind i legepladssmuds med så dyre mærker? 

Nej det gør jeg ikke, de er børn og de skal have lov at grise sig til og lege som de vil uanset deres tøj.
Hvis det er der jeg vil ligge mine penge, så kan det da være dig ligegyldigt. Og ja kvalitet holder til at blive vasket og vasket hver gang de griser det til.

Anmeld

4. september 2012

morethanperfect

Bebsesmoar skriver:

Bedre kvalitet?!  Vi snakker små børnstøj! Hvordan kan det være så vigtigt at give sit barn det på? Børn grisser sig til! Bliver i ikke paniske hvis jeres børn jorde sig ind i legepladssmuds med så dyre mærker? 

Hæhæ nej
Det fra H&M eks. blir så hurtigt grimt og forvasket .. Det syns JEG ikke det lidt dyrere bliver ..  

Anmeld

4. september 2012

morethanperfect

sarahb skriver:

Der er en anden der har skrevet på den også, men den koster 85 , poloen ikk?

Og tak Mærketøj er bare i bedre kvalitet tit.

Jo det er den .. Så lige din lilla skjorte også , den er godt nok fin ... ! Hmm .. Jeg vender lige tilbage til dig i eftermiddag , ik ?

Anmeld

4. september 2012

sarahb

morethanperfect skriver:

Hæhæ nej
Det fra H&M eks. blir så hurtigt grimt og forvasket .. Det syns JEG ikke det lidt dyrere bliver ..  

Så kryber det i længden, syningerne bliver skæve og pasformen ændres på en vask, det gider jeg ikke bruge mine penge på.
Det jeg vægter højt til mig selv, det gør jeg også for mine børn.

Anmeld

4. september 2012

sarahb

morethanperfect skriver:

Jo det er den .. Så lige din lilla skjorte også , den er godt nok fin ... ! Hmm .. Jeg vender lige tilbage til dig i eftermiddag , ik ?

Jo endelig gør det, ellers kan du også komme ud og kigge på det, hvis du er i kbh området

Anmeld

4. september 2012

morethanperfect

sarahb skriver:

Så kryber det i længden, syningerne bliver skæve og pasformen ændres på en vask, det gider jeg ikke bruge mine penge på.
Det jeg vægter højt til mig selv, det gør jeg også for mine børn.

Ja .. Det der med pasformen har jeg oplevet MEGET , men det har været det billige fra føtex osv.. Så kan det bruges 2 gange , og så skal det ud 

Anmeld

4. september 2012

morethanperfect

sarahb skriver:

Jo endelig gør det, ellers kan du også komme ud og kigge på det, hvis du er i kbh området

Bor desværre helt på sydfyn 

Anmeld

4. september 2012

sarahb

morethanperfect skriver:

Ja .. Det der med pasformen har jeg oplevet MEGET , men det har været det billige fra føtex osv.. Så kan det bruges 2 gange , og så skal det ud 

Også her.
Er slet ikke for fin til at købe derfra, har fundet nogle fede ting. men at det kryper så meget og så skævt efter en vask. Så ligger jeg heller 100-200 kr oveni og får noget der holder, og også til barn nummer 2 hvis det er sådan.

Anmeld

4. september 2012

morethanperfect

sarahb skriver:

Også her.
Er slet ikke for fin til at købe derfra, har fundet nogle fede ting. men at det kryper så meget og så skævt efter en vask. Så ligger jeg heller 100-200 kr oveni og får noget der holder, og også til barn nummer 2 hvis det er sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.