Terminsskanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

191 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

MSO

Hej ,

Jeg er gravid, men er lidt usikker på hvor langt henne jeg er.

Jeg kun haft menstruation 2 gange siden jeg smed p-pillerne. Den første gang var lige efter jeg stoppede og den næste 26 dage efter. Jeg tænker bare at jeg vel alligevel ikke kan regne 100% med at min cyklus er 26 dage, da min egen cyklus vel ikke er nået at blive helt sig selv endnu efter p-pillestop. Hvad tænker i? 

Jeg er heller ikke sikker på hvornår jeg har ægløsning, så tror i der er chance for at jeg kan få en tidlig skanning til at vurdere terminen? Det håber jeg virkelig . Jeg kan først ringe til lægen den 30., da de holder sommerferie. 

Jeg skriver som anonym, da det er begrænset hvem der ved det endnu . Men wooow, JEG er GRAVID  Wuhuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

livhemdrup

LittleMissSunshine skriver:

Hej ,

Jeg er gravid, men er lidt usikker på hvor langt henne jeg er.

Jeg kun haft menstruation 2 gange siden jeg smed p-pillerne. Den første gang var lige efter jeg stoppede og den næste 26 dage efter. Jeg tænker bare at jeg vel alligevel ikke kan regne 100% med at min cyklus er 26 dage, da min egen cyklus vel ikke er nået at blive helt sig selv endnu efter p-pillestop. Hvad tænker i? 

Jeg er heller ikke sikker på hvornår jeg har ægløsning, så tror i der er chance for at jeg kan få en tidlig skanning til at vurdere terminen? Det håber jeg virkelig . Jeg kan først ringe til lægen den 30., da de holder sommerferie. 

Jeg skriver som anonym, da det er begrænset hvem der ved det endnu . Men wooow, JEG er GRAVID  Wuhuu

Tilykke med maven. 

Du er ik ano bare lige så du ved det. 

Men ja læge burde vel sende dig afsted men er ik sikker

Anmeld

22. juli 2012

MSO

Tak , Nå. Nej, det kan jeg da godt se . Det går nok!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.