Slet af indlæg og debatter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. juli 2012

Tanjadamgaard

Hej baby.dk 

Jeg tænkte på om det ikke var muligt, at i kunne lave en "slet" knap. Så man har mulighed for at slette sine kommentare eller debat-indlæg ? 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej baby.dk 

Jeg tænkte på om det ikke var muligt, at i kunne lave en "slet" knap. Så man har mulighed for at slette sine kommentare eller debat-indlæg ? 

På forhånd tak 

Hej Tanja..

På baby.dk er det besluttet at indlæg kun bliver slettet hvis der er overtrædelser i forhold til baby.dks retningslinjer, eller under andre omstændigheder... 

Ellers vil alle bare have slettet deres tråde og svar i debatter. Og så er det jo svært og opretholde et site, hvor svarene bare bliver slettet... Håber du kan bruge det her svar, og har forståelse for dette ..

Mvh Moderator 

Anmeld

22. juli 2012

Laulund87

Moderator skriver:

Hej Tanja..

På baby.dk er det besluttet at indlæg kun bliver slettet hvis der er overtrædelser i forhold til baby.dks retningslinjer, eller under andre omstændigheder... 

Ellers vil alle bare have slettet deres tråde og svar i debatter. Og så er det jo svært og opretholde et site, hvor svarene bare bliver slettet... Håber du kan bruge det her svar, og har forståelse for dette ..

Mvh Moderator 

Og det er en god måde det kører på! Det andet bliver noget rod

Anmeld

22. juli 2012

klmf

Hvis man læser i debatter på andre fora, hvor det er muligt at slette, så ser man hvor træls det er. Det er slet ikke til at følge med i,når halvdelen af svarene er væk.

Tror man må sige det sådan, at man skal ikke poste noget herinde, man ikke kan tåle at se igen

Anmeld

22. juli 2012

dorthemus

lotchen skriver:

Hvis man læser i debatter på andre fora, hvor det er muligt at slette, så ser man hvor træls det er. Det er slet ikke til at følge med i,når halvdelen af svarene er væk.

Tror man må sige det sådan, at man skal ikke poste noget herinde, man ikke kan tåle at se igen

Anmeld

22. juli 2012

Moderator

Laulund87 skriver:

Og det er en god måde det kører på! Det andet bliver noget rod

Lige præcis Det andet bliver noget værre rod ... Og det duer ikke .. 

Anmeld

22. juli 2012

anynom

Men åh hvor kunne det være rart hvis man kunne slette sine gamle indlæg - altså dem man selv har oprettet. F.eks gamle mavebilleder

Anmeld

22. juli 2012

Moderator

JulieWH skriver:

Men åh hvor kunne det være rart hvis man kunne slette sine gamle indlæg - altså dem man selv har oprettet. F.eks gamle mavebilleder

Ja det kunne det helt sikkert... Men hvor skulle man så sætte grænsen ? Hvornår er de gamle ?  

MEN man kan jo skrive til en af de søde mennesker herinde (OS)

Og få slettet sine gamle indlæg, hvis der er nogle hvori der vurderes at dette er nødvendigt

Anmeld

22. juli 2012

anynom

Moderator skriver:

Ja det kunne det helt sikkert... Men hvor skulle man så sætte grænsen ? Hvornår er de gamle ?  

MEN man kan jo skrive til en af de søde mennesker herinde (OS)

Og få slettet sine gamle indlæg, hvis der er nogle hvori der vurderes at dette er nødvendigt

Den grænse sætter man vel selv?

Og hvornår vurderer I, at det er nødvendigt? Jeg har f.eks fortrudt meget, at jeg har lagt så mange billeder op af min datter.

Anmeld

22. juli 2012

Moderator

JulieWH skriver:

Den grænse sætter man vel selv?

Og hvornår vurderer I, at det er nødvendigt? Jeg har f.eks fortrudt meget, at jeg har lagt så mange billeder op af min datter.

Ja men så vil alle have en forskellig grænse.. Og det duer ikke ..  

Men er der noget du ønsker der skal kigges på, så sender du bare en besked til staff Og så vurderes det enkelte billede, eller den enkelte debat.. Vurderingen er forskellig fra sag til sag.. Men bliver taget på baggrund af retningslinjerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.