Regelmæssig ubeskyttet Sex men ingen graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har et barn i forvejen og blev gravid så snart vi holdt op med at beskytte os. Nu er jeg sammen med en ny fyr og vi har jævnt meget sex ubeskyttet men jeg har lige fået menstruation for anden måned i træk. Vi prøver ikke på at blive gravide og det er meningen jeg snart skal have sat spiral op. Og jaja hvorfor har vi så ubeskyttet sex, men det er ikke det jeg vil frem til her Jeg undrer mig bare lidt over det, for vi vil jo nok gerne have et barn en dag. Hvad kan det skyldes at jeg denne gang ikke er blevet gravid hurtigt ? Har det noget med ham at gøre måske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Annette A

Altså der kan jo være mange grunde, men som udgangspunkt kan man jo sige at I måske ikke lige har ramt det rigtige tidspunkt på måneden og som oftest går der jo som regel mere end et par måneder inden det lykkedes. Med dit første barn har du måske lige ramt helt rigtigt hurtigt. Det er jo kun 1-2 dage på måneden en kvinde kan blive gravid.

Selvfølgelig kan der være en masse andre grunde og ja man ved jo aldrig om ens partner kan have problemer med fertiliteten uden at få det undersøgt, men der er hovedregelen jo at man skal have prøvet i et års tid før man går til lægen og bliver udredt.

Men nu prøver I jo heller ikke rigtigt at blive gravide skriver du, så hvis nu i gjorde det mere målrettet kunne det jo godt tænkes der snart skete noget. Men når det så er sagt kan jeg da godt fortælle at jeg nok ville tænke lidt det samme tanker som du gør specielt, når man en dag ønsker sig flere børn.

Anmeld

22. juli 2012

Miss Church

Der er jo mange, som ikke bliver gravide på 2 måneder, selv om de dyrker ubeskyttet sex og gerne vil være det - så det synes jeg ikke der er så underligt. 

Men synes da at du skal ha' sat den spiral op i en fart, så du ikke bliver det.

Anmeld

22. juli 2012

chael

Hvis I ikke lige har ramt det rigtige tidspunkt?!

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Hvis I ikke lige har ramt det rigtige tidspunkt?!

Ja men vi har sex stort set hver dag og har haft det de sidste par måneder . Så vi kan næsten ikke undgå at have ramt ægløsningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.