er ked over mit udseende !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

Anonym trådstarter

er det kun mig, men også nogle af jer andre, der lider af oppustet mave?? gjorde jeg både inden min graviditet, og selv efter. Jeg fødte sidste år, og min mave - går fra og være tynd til stor... jeg er ved at være rigtig træt af det - for min kæreste tror af og til, at jeg er gravid igen - hvilket jeg ikke er! men, jeg blir rigtig bange for mig selv - for jeg er spinket og lille - og alligevel ligner jeg en gravid med en smule mave

! sådan skifter det hele tiden.. tynd til tyk, tynd, til tyk!! og jeg har jo kun spist 3æg og en bolle til morgenmad.. selv min kæreste har en slankere krop end jeg har, og ham ses det aldrig på /':

jeg er 162 vejer 52kg... fatter ik en meter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Dinna88

Det er måske netop fordi du ER tynd at du kan se gravid ud til tider. Jeg har det samme. Jeg er slank, men skal jeg tisse eller har jeg lige spist en masse, så kan jeg se decideret gravid ud - det er dybt frustrerende, men prøv evt. at tænke over din holdning. Hvis du har ret ryg, brystet fremme, skuldrene nede og holder hovedet højt, så hjælper det en sørens masse

Anmeld

22. juli 2012

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det er måske netop fordi du ER tynd at du kan se gravid ud til tider. Jeg har det samme. Jeg er slank, men skal jeg tisse eller har jeg lige spist en masse, så kan jeg se decideret gravid ud - det er dybt frustrerende, men prøv evt. at tænke over din holdning. Hvis du har ret ryg, brystet fremme, skuldrene nede og holder hovedet højt, så hjælper det en sørens masse

' ej så er jeg dog ikke den eneste! og jeg er ikke unormal af den grund... synes bare at andre tynde - som derimod også er tynde bare har en naturlig flad mave... ikke fordi jeg ik selv er tilfreds, men den lille top mave undre en selvfølgelig...

Anmeld

22. juli 2012

Dinna88

Anonym skriver:

' ej så er jeg dog ikke den eneste! og jeg er ikke unormal af den grund... synes bare at andre tynde - som derimod også er tynde bare har en naturlig flad mave... ikke fordi jeg ik selv er tilfreds, men den lille top mave undre en selvfølgelig...

Jeg tror det er meget naturligt at det ses. Jeg har utroligt stærke mavemuskler (og markeringer) og ikke engang de holder skidtet på plads  Men prøv det med holdningen. Det gør bare SÅ meget.

Anmeld

22. juli 2012

Tona

Anonym skriver:

er det kun mig, men også nogle af jer andre, der lider af oppustet mave?? gjorde jeg både inden min graviditet, og selv efter. Jeg fødte sidste år, og min mave - går fra og være tynd til stor... jeg er ved at være rigtig træt af det - for min kæreste tror af og til, at jeg er gravid igen - hvilket jeg ikke er! men, jeg blir rigtig bange for mig selv - for jeg er spinket og lille - og alligevel ligner jeg en gravid med en smule mave

! sådan skifter det hele tiden.. tynd til tyk, tynd, til tyk!! og jeg har jo kun spist 3æg og en bolle til morgenmad.. selv min kæreste har en slankere krop end jeg har, og ham ses det aldrig på /':

jeg er 162 vejer 52kg... fatter ik en meter

Er du blevet testet for fødevare allergi?

Du kan få taget blodprøver og blive testet for bla gluten allergi og mælke allergi. Hvis blodprøverne er negative, så har mange alligevel oplevet at symptomerne stoppede hvis de lod være med at spise sukker, gluten og mælkeprodukter. I stedet for at udelade gluten helt kan man forsøge bare at lade være med at spise hvidt brød i alt fald og kun spise groft brød og fuldkornspasta. Du skal bare huske at blive testet inden du selv begynder at udelade noget, for ellers vil testen ikke kunne afsløre en evt allergi.

Anmeld

22. juli 2012

Ayasmor

Jeps- her er det akkurat samme problem. Jeg er 156 og vejer 49 kg. om morgenen har jeg næsten flad mave, og bare jeg overvejer at drikke et glas vand, BUM = gravid mave. Jeg lavede en anotråd herinde for ikke så længe siden, med gæt en graviditetsuge, og mange svarede faktisk uge 22-26. Jeg aner heller ikke lige hvad jeg skal gøre, men er også selv pænt træt af det.

Anmeld

22. juli 2012

Isabella_mor

før min graviditet var det ikke så slemt som nu her EFTER.!!

og det er simpelthen fordi musklerne i maven under graviditet bliver revet fra hinanden... de vokser altså ikke sammen igen, og derfor kan man godt se gravid ud når man er lidt oppustet... fordi de ikke holder på indvolden på samme måde som før graviditet..

jeg har svoret at når jeg har fået vores sidste barn og det foregår ved kejsersnit, så må de også gerne lige sy mine mavemuskler sammen... 

jeg er 170 og vejer 54 kilo. så jeg er også et stankelben, alle andre steder end på maven for tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.