Her er to spørgsmål : Blæder I stadig en lille smule? Det er ikke meget jeg bløder men der er stadig lidt. Har været igennem bledagene og stingene er væk trods megen smerte og svien. Og den der ilelugtende periode er også væk. Der er bare det her blod der skal væk - håber det snart er væk - men vil gerne vide hva det ka være- har kun læst mig til at sidste fase er det der lugtende udflåd- og det er jeg jo passeret?
Er tre uger siden vi fødte så det er vel på tide der er orden dernede. Vil også meget gerne snart kunen sexe den uden at sku tænke på blødning.
Næste spørgsmål: Bebs´s numse har sådan nogle store og mange blærer på numsen. Vi ved godt babbyer har blærer - men syntes de her ser underlige ud. Vi smører med zink og vasker stille med olie og vand på en skumklud. Har så læst mig til idag man ka bruge brystmælk, salve som vi gør nu eller pudder.
Men er bare synd for den lille - det er virkelig nogle store blærer og mange af dem og de bløder. ved godt det er aff. der kan være så koncenteret men kan det virkelig være så meget?
Anmeld