blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

LotusCPH

Her er to spørgsmål : Blæder I stadig en lille smule? Det er ikke meget jeg bløder men der er stadig lidt. Har været igennem bledagene og stingene er væk trods megen smerte og svien. Og den der ilelugtende periode er også væk. Der er bare det her blod der skal væk - håber det snart er væk - men vil gerne vide hva det ka være- har kun læst mig til at sidste fase er det der lugtende udflåd-  og det er jeg jo passeret?

Er tre uger siden vi fødte så det er vel på tide der er orden dernede. Vil også meget gerne snart kunen sexe den uden at sku tænke på blødning.

Næste spørgsmål: Bebs´s numse har sådan nogle store og mange blærer på numsen. Vi ved godt babbyer har blærer - men syntes de her ser underlige ud. Vi smører med zink og vasker stille med olie og vand på en skumklud. Har så læst mig til idag man ka bruge brystmælk, salve som vi gør nu eller pudder.

Men er bare synd for den lille - det er virkelig nogle store blærer og mange af dem og de bløder. ved godt det er aff. der kan være så koncenteret men kan det virkelig være så meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Her er to spørgsmål : Blæder I stadig en lille smule? Det er ikke meget jeg bløder men der er stadig lidt. Har været igennem bledagene og stingene er væk trods megen smerte og svien. Og den der ilelugtende periode er også væk. Der er bare det her blod der skal væk - håber det snart er væk - men vil gerne vide hva det ka være- har kun læst mig til at sidste fase er det der lugtende udflåd-  og det er jeg jo passeret?

Er tre uger siden vi fødte så det er vel på tide der er orden dernede. Vil også meget gerne snart kunen sexe den uden at sku tænke på blødning.

Næste spørgsmål: Bebs´s numse har sådan nogle store og mange blærer på numsen. Vi ved godt babbyer har blærer - men syntes de her ser underlige ud. Vi smører med zink og vasker stille med olie og vand på en skumklud. Har så læst mig til idag man ka bruge brystmælk, salve som vi gør nu eller pudder.

Men er bare synd for den lille - det er virkelig nogle store blærer og mange af dem og de bløder. ved godt det er aff. der kan være så koncenteret men kan det virkelig være så meget?

Jeg blødte kun lidt over 14 dage inkl. det der lugtende udflåd.. Men de blærer på numsen har jeg ingen råd om

Anmeld

22. juli 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

du kan bløde 6-8 uger efter

Det med numsen, kan være fordi han ikke kan tåle de bleer i bruger, har du prøvet at skifte mærke ?

Her fik bumbum bleudslæt af libero, og så snar vi brugte dem fra rema, så var der ingenting

Anmeld

22. juli 2012

JonTri

Hej.
Min pige er 5 uger og jeg er lige stoppet med at bløde... I kan jo sagtens hygge, men husk kondom og glidecreme... det gør det hele lidt lettere...

Mynthe fik også blærer og udslæt - vi skiftede fra libero til pampers og rema bleer og nu er det væk. Lad endelig være med at smøre med alverdens ting. Jeg har brugt fugtet vatpads til at gøre rent og tørre med... og en enkelt kogtvandsklud... og masser af luft til nummeren.

Og så skiftede jeg endnu mere hyppigt...

Anmeld

22. juli 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Jeg blødte kun en uge og efter ca tre uger var det normalt dernede igen med udflåd.. MEN man kan bløde i helt op til 8 uger fik vi at vide på sygehuset.. Bare det ikke er voldsom blødning...

Det med numsen vil jeg tro skyldes hun ikke kan tåle bleerne, så prøv at skift mærke, og hvis du kan, så gi numsen en masse luft, det har de godt af ved rødmen, så mon ikke det også hjælper i denne sag..

God bedring til jer begge

Anmeld

23. juli 2012

Jibbe

Jeg kan anbefale dig at bruge kogtvandsklude til numsen. Herhjemme går der max 2-3 dage med kogtvandsklude på numsen inden den nerer helet og helt fin igen Men egentlig synes jeg det lyder så slemt at jeg villle ringe till sundhedsplejerske eller lægen. Har oplevet sår osv men aldrig blærer...

Anmeld

23. juli 2012

M&R

LotusCPH skriver:

hej:-)
jeg er først ligr stoppet med at bløde nu hun er 5 uger så ingen panik:-)

tror jeg ville ringe til sp for at få et godt råd med numsen... men ellers prøv koldtvands klude og når det så er væk så har jeg bedst erfaring med apoteketes baby salve til røde numser... det er effektivt... men nok først når blærene er væk.. ellers ku det måske ogsp være en mulighed med andre bleer ja... man må jo prøve sig frem:-) held og lykke med måsen:-D:-D

Anmeld

25. juli 2012

LotusCPH

M&R skriver:

hej:-)
jeg er først ligr stoppet med at bløde nu hun er 5 uger så ingen panik:-)

tror jeg ville ringe til sp for at få et godt råd med numsen... men ellers prøv koldtvands klude og når det så er væk så har jeg bedst erfaring med apoteketes baby salve til røde numser... det er effektivt... men nok først når blærene er væk.. ellers ku det måske ogsp være en mulighed med andre bleer ja... man må jo prøve sig frem:-) held og lykke med måsen:-D:-D

SÅ er der ro på blødningen her til morgen - puuha - :0) Så ka der godt komme gang i lagenerne  

Der er også kommet lidt mere styr på hans nummer - den er stadig rød..men ingen panik mere. Mnen fik et helt chok, da den blødte og havde de blærer. Men de er væk nu - han kom i bad igår og så igen her til morgen - her til morgen var det så pga han havde tisset over sig selv *G* Og hvor han dog elsker det og tror på det hjælper - samt vi bruger pudder DET virker - men jahh det har bare været at prøve sig frem- 

Han brokker sig ik engang over det - han græder kun når han ska ha skiftet ble eller ska ha mad Så det er fint

Mange tak for svar - det har godt nok hjulpet - man er jo lidt herreløs når det kommer an på ens baby

Anmeld

2. august 2012

M&R

LotusCPH skriver:

SÅ er der ro på blødningen her til morgen - puuha - :0) Så ka der godt komme gang i lagenerne  

Der er også kommet lidt mere styr på hans nummer - den er stadig rød..men ingen panik mere. Mnen fik et helt chok, da den blødte og havde de blærer. Men de er væk nu - han kom i bad igår og så igen her til morgen - her til morgen var det så pga han havde tisset over sig selv *G* Og hvor han dog elsker det og tror på det hjælper - samt vi bruger pudder DET virker - men jahh det har bare været at prøve sig frem- 

Han brokker sig ik engang over det - han græder kun når han ska ha skiftet ble eller ska ha mad Så det er fint

Mange tak for svar - det har godt nok hjulpet - man er jo lidt herreløs når det kommer an på ens baby

Dejligt at høre at der er ro på bagen:-):-)

Jeg sprækkede en del så tror lige lægen skal tjekke mig inden jeg tøj gå alt for meget til lagnerne er så bange for at det går op selvom det nok bare er mig der er pjattet:-) men må da indrømme at jeg glæder mig til det læge tjek er over:-D

Anmeld

6. august 2012

LotusCPH

M&R skriver:

Dejligt at høre at der er ro på bagen:-):-)

Jeg sprækkede en del så tror lige lægen skal tjekke mig inden jeg tøj gå alt for meget til lagnerne er så bange for at det går op selvom det nok bare er mig der er pjattet:-) men må da indrømme at jeg glæder mig til det læge tjek er over:-D

Det er kun 4 uger siden han blev født - og så er alt fint dernede. Vi havde sex i Onsdags og det gik bare SÅ godt - ligesom før. Så dejligt at kunne igen. 

ej ka godt forstå du er forsigtig - flækkede du helt om bagtil og sådan? Men ja vær hellere forsigtig end der sku ske noget. Så må I jo hygge på andre måder i mellemtiden hvis der er tid til det Men det er da også ved at være et stk tid siden du fødte - Håber alt ellers går som det ska Skønne billeder af den lille  

Ja det var bare svampen på hans numse der tog til - det er kommet lidt igen så ska smøre lidt igen. Til 5 Ugers idag  - blev det lige tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.