Har lige bestilt denne røremaskine/køkkenmaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Kamulla

jydeinden skriver:

vi har sådan en og vi er super glade for den, men vil anbefale dig at lade være at befinde dig i samme rum som maskinen når den kører, for den larmer en del. og kødhakkeren som medfølger havde vi ikke nogen videre succes med, Men ellers en fin maskine

den har jeg heller ikke købt... men grønsags hakkeren til og en anen skriver at hendes er støjsvag??? reklamerer de også med den er... men bare den virker og har en god motor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

jydeinden

Kamulla skriver:

den har jeg heller ikke købt... men grønsags hakkeren til og en anen skriver at hendes er støjsvag??? reklamerer de også med den er... men bare den virker og har en god motor

hehe synes bestemt ikke vores er støjsvag, men det er en god motor, og den kan klare stortset alt

Anmeld

22. juli 2012

Kamulla

jydeinden skriver:

hehe synes bestemt ikke vores er støjsvag, men det er en god motor, og den kan klare stortset alt

super.. så håber jeg at min er det haha... ej Kitchen Aid syntes jeg bestemt heller ikke er støjsvage og koster 3-4 gange det dobbelte.. så må starte billigt

Anmeld

22. juli 2012

Dustmuz

Kamulla skriver:

super.. så håber jeg at min er det haha... ej Kitchen Aid syntes jeg bestemt heller ikke er støjsvage og koster 3-4 gange det dobbelte.. så må starte billigt

nu er det mig her i hytten som bruger vores mest (jydeindens kæreste)
Og ja, støjsvag.. sammenlignet med hvad??
nu ved jeg ikke hvad de kalder støjsvag, men den larmer i hvert fald okay syntes jeg

men maskinen i sig selv har INTET imod en god rugbrøds dej, eller franskbrødsdej for den sags skyld..

Dog havde vores en mindre "defekt" kan man godt kalde det..
kødhakkeren som fuldte med, kunne ikke "skubbes" langt nok ind i gearet til at det virkede ordenligt.. desværre..

men bortset fra det, er det en Fantastisk maskine..

Anmeld

22. juli 2012

jydeinden

Kamulla skriver:

kitchen aid er en smuk maskine, men ikke en praktisk maskine, for du kan ikke ælte rugbrødsdeje i den feks

så skulle jeg endeligt have en ny så ville det blive en kenwood

Anmeld

22. juli 2012

Kamulla

jydeinden skriver:

kitchen aid er en smuk maskine, men ikke en praktisk maskine, for du kan ikke ælte rugbrødsdeje i den feks

så skulle jeg endeligt have en ny så ville det blive en kenwood

ja keedwood gad jeg også.. men bliver når jeg en dag kommer til penge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.